Jeg kan virkelig godt forstå dine bekymringer. Det er aldrig nemt, at skulle skilles og særligt, hvis man står ringere stillet økonomisk
Jeg har oplevet noget lignende. Min bank var desværre ikke indstillet på at kunne bevilge mig et lån uden at jeg havde en til at kautionere for lånet.
Jeg synes også personligt at det er en jungle med alle de forskellige lånemuligheder, der er at finde på nettet. Mest fordi jeg ikke vil overse de detaljer, som gør at jeg kan ende med at betale dyre renter eller gebyrer. Jeg fik søgt lidt hjælp på nettet, hvor jeg fik anbefalet laantildig.dk, som er en sammenligningsside. Her kunne jeg læse en masse gode råd til, hvad jeg skulle være opmærksom på, og hvilke muligheder jeg havde. Her fandt jeg også frem til, hvordan jeg sikrede mig den laveste rente på mit endelig lån. Det har i hvert fald hjulpet mig i dag, og håber det også kan være med til at hjælpe dig på vej videre
Jeg skulle blot bruge 200.000 kr, men ved at der også er mulighed for at kunne finde et lån fra 500.000 kr, som enkeltperson.
Anmeld
Citér