Lån på su?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2018

Anonym

Jeg kan virkelig godt forstå dine bekymringer. Det er aldrig nemt, at skulle skilles og særligt, hvis man står ringere stillet økonomisk  Jeg har oplevet noget lignende. Min bank var desværre ikke indstillet på at kunne bevilge mig et lån uden at jeg havde en til at kautionere for lånet.  Jeg synes også personligt at det er en jungle med alle de forskellige lånemuligheder, der er at finde på nettet. Mest fordi jeg ikke vil overse de detaljer, som gør at jeg kan ende med at betale dyre renter eller gebyrer. Jeg fik søgt lidt hjælp på nettet, hvor jeg fik anbefalet laantildig.dk, som er en sammenligningsside. Her kunne jeg læse en masse gode råd til, hvad jeg skulle være opmærksom på, og hvilke muligheder jeg havde. Her fandt jeg også frem til, hvordan jeg sikrede mig den laveste rente på mit endelig lån. Det har i hvert fald hjulpet mig i dag, og håber det også kan være med til at hjælpe dig på vej videre Jeg skulle blot bruge 200.000 kr, men ved at der også er mulighed for at kunne finde et lån fra 500.000 kr, som enkeltperson. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Som udgangspunkt får man ikke lov at låne afdragsfrit, hvis man ikke kan sidde uden afdragsfrihed.

Du er ikke garanteret job, går jeg ud fra?

Du har bil, og dermed er dit rådighedsbeløb formentligt meget lavt? 

Bankerne ser gerne, at der er 5000 kr tilbage, når alt er betalt, hvor.meget har du?

Du skal have 5% af købesummen kontant.

Hvis det er andel behøver hun ikke have noget af købesummen 

Anmeld Citér

19. december 2018

Anonym

mor:) skriver:

Hvis det er andel behøver hun ikke have noget af købesummen 

Nej, men til ejerbolig som også er nævnt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.