(oktober) Sidste besøg hos JM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

Pje

Godmorgen Trine

Okay, jamen håber at dine plukveer tager lidt til så din livmoderhals kan åbne sig lidt inden de begynder selve igangsættelsen

Ja det er vildt mærkeligt at vi lige alle 3 skal sættes igang samme dag. Ved desværre ikke tidspunktet endnu. Skal ringe ind til fødegangen torsdag morgen mellem 7 - 7.30 for at få tidspunktet. Så håber det bliver fra morgenstunden, men kommer an på hvor mange de har igang med at føde.

Ja vildt at tænke på at i løbet af weekenden har vi alle 3 vores små guldklumper i vores arme og skal til at begynde et nyt kapitel af vores liv

Jeg har desværre heller ikke haft så mange plukveer de sidste dage, så håber at min fys kan fremprovokere en masse idag når jeg skal op til hendes. Har hun i hvert fald kunne de andre gange. Ligeledes håber jeg hun har en tid til mig til imorgen, så kan jeg lige stimulere min livmoder og bækken max meget inden på torsdag.

Igår fik jeg pakket noget læse stof, så jeg har noget at få tiden til at gå med  For ellers kan ventetiden godt være meget lang tid

Rigtig god dag til dig.

Pia 38 + 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Brams

Godmorgen Pia

Har også været ude handle blade og taget en bog med hjemmefra, så der er lidt at få tiden til at gå med.

Håber for dig at det bliver om morgenen, så du ikke skal vente alt for længe der hjemme

Hvor meget er det man skal være åben for at de kan tage vandet?

Knus Trine 38+5

Anmeld

20. oktober 2009

tumle81

Godmorgen begge to

Det er simpelthen så mærkeligt at tænke på at vi om 2 dage alle tre bliver sat igang, spændende spændende spændende...

JEg skal dog først ind om aftenen, så regner ikke med der sker noget før tidligst fredag eller lørdag. Har dog temmelig mange plukkeveer dagligt, så satser på at der er sket noget siden for 2 uger siden da jeg var på Roskilde sygehus. Der havde jeg ca 1-1½ cm livmoderhals tilbage og var åben ca 1 cm. Så skal bare lige have udryddet livmoderhalsen, og så kan de jo godt begynde at tage vandet.
Trine: Jeg har fået at vide de to andre gange at de gerne vil have livmoderhalsen helt udslettet og så 1-2 cm åben, så de kan føre "hæklepinden" ind og prikke hul...

Pia det bliver jo spændende at høre tiden for dig, håber også det er om morgenen. Så skal du ikke vente hele dagen ligesom mig

Jeg tager ikke læsestof med, men det er kun fordi jeg ikke har haft brug for det de andre gange. Det er gået så stærkt... Har dog noget dejlig musik med...

Mangler lige at pakke ungernes tøj og så er vi vist helt klar herhjemme. Der er sørget for pasning af de to store, så der er ro på den front

I dag vil jeg rydde lidt op og spise dejlig frokost med en veninde

Knus Kathrina 39+0

Anmeld

21. oktober 2009

Pje

Godmorgen i to

Så det imorgen det sker

Håber også meget på det bliver om morgen. Så tror ikke jeg få sovet særlig meget i nat. Har ikke sovet særlig godt de sidste 2 nætter nok også fordi jeg er blevet forkølet  Hoster heldigvis ikke meget, men snottet rener bare derudaf......

Jeg mangler lige at have fundet noget musik frem så er jeg helt klar, psykisk og praksis

Er meget spændt på hvor meget der er tilbage af min livmoderhals samt om jeg er begyndt at åbne mig. Igår havde jeg bare vildt mange plukveer. Fik dog også max meget stimulation af de akupunktur nål - havde 15 stk. i som blev drejet lidt på hver 3 min. i ca. 25 minutter. Over middag tog jeg så lige lidt velvære i varmvandsbassin, hvor jeg lige fik fremprovokeret en masse plukveer. Havde haft så mange plukveer igår at jeg næsten tror det var nu. Men ja har ikke haft de vilde siden igår aftes kl. 21.

Håber at du er heldig Kathrina at det går lige så hurtigt som sidst, krydser i hvert fald fingre for det.

Rigtig god dag til jer to dejlige tøser.

Pia 38 + 2

Anmeld

21. oktober 2009

Brams

Uha ja så er det lige ved  Jeg er mærkelig nok slet ikke nervøs (endnu) hi hi, men det kan jo være at det kommer.

Jeg har stadig ikke haft særlig mange plukveer, så jeg er lidt bange for at der slet ingenting er sket når jeg kommer ind og de undersøger mig, men nu får vi se.

Jeg er lige ved at vaske håndklæder, sengetøj osv. så det hele er rent når vi kommer hjem fra hospitalet, så er der da én ting mindre at tænke på. Ellers slapper jeg bare af foran PC eller TV, så det er jo lige til at holde ud

Prinsessen er meget aktiv i dag, har ellers prøvet at fortælle hende at hun skal spare kræfterne til i morgen, men det trænger ikke helt igennem

Pøj pøj med det piger, glæder mig til at høre fra Jer når det hele er overstået.

Knus Trine 38+6 

Anmeld

21. oktober 2009

tumle81

Uhh jeg er så spændt. Selvom det er 3. gang for mig, er og bliver det virkelig en stor oplevelse. Jeg glæder mig ikke til veerne, da det jo bare gør nas, men men men alt det dejlige man får bagefter opvejer jo alting

Baby har været virkelig stille siden i går, og jeg blev lidt bekymret så var lige forbi Roskilde for at sikre at alt var ok, og hjertet slog fint derudaf. Jeg fik selvfølgelig en masse spark da jeg lå med ctg'en, men det er jo typisk ik

Ellers har jeg ryddet op, skiftet sengetøj og håndklæder, så alt er rent og fint til vi kommer hjem fra sygehuset med den lille baby. Victoria er meget utålmodig nu og spørger hver dag hvor mange dage der er til babyen kommer  Valdemar forstår det ikke, og spørger man ham om han skal være storebror eller babyen snart kommer kigger han bare tvært på en og siger NEJ  Han er virkelig blevet en trodsig lille dreng her i weekenden, og gør nærmest kun det modsatte af hvad man siger til ham

Jeg sender en masse ve støv afsted til jer begge, og håber at I får et super dejligt forløb og at det ikke varer for mange dage førend I også har jeres dejlige babyer i armene  Jeg glæder mig meget til at se billeder og høre om hele forløbet. Jeg ved jo ikke om vi kommer hjem i morgen aften og skal derind igen fredag eller om det er så fint at jeg får veer allerede i morgen

Knus fra Kathrina 39+1

Anmeld

22. oktober 2009

Pje

Godmorgen

Så har jeg lige snakket med fødegangen og jeg skulle gøre mig klar og komme derind ad. Så vi aftalte en timer

Så må heller få gjort mig færdig....

Pøj pøj til jer tøser.

Knus Pia

Anmeld

22. oktober 2009

tumle81

Ihh altså hvor er det spændende at I begge to lige nu er i fuld gang med blive gjort klar til en snarlig fødsel

Jeg sender en masse ve støv og håber at det bliver en god oplevelse for jer begge to...

Knus fra Kathrina 39+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.