Uhh jeg er så spændt. Selvom det er 3. gang for mig, er og bliver det virkelig en stor oplevelse. Jeg glæder mig ikke til veerne, da det jo bare gør nas, men men men alt det dejlige man får bagefter opvejer jo alting 
Baby har været virkelig stille siden i går, og jeg blev lidt bekymret så var lige forbi Roskilde for at sikre at alt var ok, og hjertet slog fint derudaf. Jeg fik selvfølgelig en masse spark da jeg lå med ctg'en, men det er jo typisk ik 
Ellers har jeg ryddet op, skiftet sengetøj og håndklæder, så alt er rent og fint til vi kommer hjem fra sygehuset med den lille baby. Victoria er meget utålmodig nu og spørger hver dag hvor mange dage der er til babyen kommer
Valdemar forstår det ikke, og spørger man ham om han skal være storebror eller babyen snart kommer kigger han bare tvært på en og siger NEJ
Han er virkelig blevet en trodsig lille dreng her i weekenden, og gør nærmest kun det modsatte af hvad man siger til ham 
Jeg sender en masse ve støv afsted til jer begge, og håber at I får et super dejligt forløb og at det ikke varer for mange dage førend I også har jeres dejlige babyer i armene
Jeg glæder mig meget til at se billeder og høre om hele forløbet. Jeg ved jo ikke om vi kommer hjem i morgen aften og skal derind igen fredag eller om det er så fint at jeg får veer allerede i morgen 
Knus fra Kathrina 39+1
Anmeld