Bruger i badedragt eller bikini?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli

dorthemus

Profilbillede for dorthemus
Kan man ønske sig mere når man har alt? ;-)
Loa skriver:

Jeg har altid (som i mit voksen liv) brugt bikini, da jeg mente badedragt var for konet - så fik jeg børn og har på ingen måder en bikini mave mere, så nu er det badedragt

Blev lidt overrasket over hvor mange på mit arbejde af voksne/modne kvinder der bruger bikini

Jeg er 47 og bruger bikini 

Velkommen til livet, min elskede Runa 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

16. juli

Bissen

Profilbillede for Bissen

Bruger badedragt - en rigtig flot badedragt med dyb ryg. 

Jeg har alligevel ikke tænkt mig at vise min mave frem i andre sammenhænge, så har ikke et behov for at sole min mave  

Anmeld Citér

16. juli

B&J

Profilbillede for B&J
Mod
minus 73kg :D

Bikini er ikke lige meget men har også været meget overvægtig men nu med alt for meget hud har jeg en fantastisk badedragt med skørt der skjuler maven og den har blomster og skrigende farver jeg elsker den 

Anmeld Citér

17. juli

Loa

Profilbillede for Loa
kan ikke ønske mig mere :)
Baby.mamma skriver:

Overrasket.?  Din udtalelse overrasker mig mere, end mængden af bikini-koner på dit arbejde 

Man skal såmænd bruge en bikini, hvis det er det, man har lyst til 

Hov hov - folk må da bestemt have præcis det på de ønsker. Synes det er fantastisk at folk ikke er bange for at “vise sig frem” i bikini. Uanset deres alder..

Det var bare mig der af en eller anden grund troede at folk skiftede til bikini når de ramte 40-ish. Aner ikke hvorfor jeg tænkte sådan...

Anmeld Citér

17. juli

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

Badedragt. Er så ked af min mave(arbejder på det) at jeg ikke vil gå i bikini. 

I min omgangskreds er vi faktisk flere i badedragt og alle mine veninder er super sexede i deres badedragt. 

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

17. juli

Sprit25

Profilbillede for Sprit25
Sprit25 skriver:

Badedragt. Er så ked af min mave(arbejder på det) at jeg ikke vil gå i bikini. 

I min omgangskreds er vi faktisk flere i badedragt og alle mine veninder er super sexede i deres badedragt. 

Og hov vi omkring de 30 alle sammen. 

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.