Bruger i badedragt eller bikini?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg bruger badedragt. Det gør jeg, fordi jeg ikke mener, jeg har en bikini krop mere, desværre. 

Jeg er blevet overvægtig.

strækmærker er jeg ligeglad med folk ser.m, men ikke mine deller..

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

16. juli

Anonym

Loa skriver:

Men de der gennemsigtige stykker i siden

Er ikke sikker på min mave er forenelig med dem

Ja men så gennemsigtige er de slet ikke og sidder lidt højt, så du ser ikke de “problemer” der nu måtte være. Jeg har en tattovering i den ene side og man skal vide den er der og hvad det er, for at kunne se den igennem og så skal man relativt tæt på og så tæt lader jeg ikke andre komme på mig.  Haha

Anmeld Citér

16. juli

Loa

Profilbillede for Loa
kan ikke ønske mig mere :)
Lillefis90 skriver:

Jeg bruger badedragt. Det gør jeg, fordi jeg ikke mener, jeg har en bikini krop mere, desværre. 

Jeg er blevet overvægtig.

strækmærker er jeg ligeglad med folk ser.m, men ikke mine deller..

Lyder som mig

Anmeld Citér

16. juli

Anonym

Loa skriver:

FØJ!!

Ja det er noget værre noget. 

Når jeg får ne 2 en dag tager det sikkert revanche  haha

Anmeld Citér

16. juli

Mom

Profilbillede for Mom
Loa skriver:

Jeg har altid (som i mit voksen liv) brugt bikini, da jeg mente badedragt var for konet - så fik jeg børn og har på ingen måder en bikini mave mere, så nu er det badedragt

Blev lidt overrasket over hvor mange på mit arbejde af voksne/modne kvinder der bruger bikini

Bikini

Anmeld Citér

16. juli

ErDuHerIkkeSnart

Profilbillede for ErDuHerIkkeSnart

Bikini .. med mindre jeg springer/sportssvømmer/leget vildt med min datter, så er en badedragt mere praktisk.

Vejer vist mindre end før jeg fik den første, og synes uanset hvad ikke at jeg (eller andre) behøver at skjule noget ...

Anmeld Citér

16. juli

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige

Jeg bruger badedragt, men har købt 2 flotte som jeg føler mig rigtig godt tilpas i. Jeg bryder mig ikke om at vise min mave frem, den er alt for stor. Jeg vejer ca 20 kg for meget og meget af det sidder lige midt på maven. Men jeg synes jeg ser skide godt ud i mine badedragter, så jeg elsker at have dem på

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

16. juli

StineW79

Profilbillede for StineW79

Begge dele!

Jeg bruger hotpans med lidt høj talje, som "skjuler" lidt dæller. 

Må indrømme at hvis nogen ik gider se på min muffinmave, og andre små fejl, så må de bare lade være med at kigge.

Jeg har fået 2 unger og vejer pænt over gennemsnittet, har strækmærer og verdens sejest ks ar. Og jeg har det fantastisk med min krop! Vh Stine 

Anmeld Citér

16. juli

Loa

Profilbillede for Loa
MummiT skriver:

Jeg bruger badedragt, men har købt 2 flotte som jeg føler mig rigtig godt tilpas i. Jeg bryder mig ikke om at vise min mave frem, den er alt for stor. Jeg vejer ca 20 kg for meget og meget af det sidder lige midt på maven. Men jeg synes jeg ser skide godt ud i mine badedragter, så jeg elsker at have dem på

Dejligt - så er det da også sådan det skal være.

Jeg føler mig slet ikke tilpas i bikini mere, fordi jeg forestiller mig at alle andre væmmes over at se mig i en bikini

Hvis jeg vidste at alle andre var blinde, så kunne jeg sagtens have bikini på

Anmeld Citér

16. juli

Loa

Profilbillede for Loa
StineW79 skriver:

Begge dele!

Jeg bruger hotpans med lidt høj talje, som "skjuler" lidt dæller. 

Må indrømme at hvis nogen ik gider se på min muffinmave, og andre små fejl, så må de bare lade være med at kigge.

Jeg har fået 2 unger og vejer pænt over gennemsnittet, har strækmærer og verdens sejest ks ar. Og jeg har det fantastisk med min krop! Vh Stine 

Hvor er du cool!!!

Ville elske at have det sådan

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+