Det er vel hvordan man ønsker sit bryllup. Hvilke forventninger har du og hvad slags betydning har det.
Vi ville egentlig slet ikke holde en stor fest, så vi holdte et intimt bryllup og barnedåb på en gang, lige i vores ånd. Med alle vores “mange” børn. Jeg ville personligt ikke have gjort det uden mine drenge fra et andet forhold, så de vidste at dette var de en del af. Min datter var meget let. Sov det meste af tiden og blev ammet en enkelt gang. Men trods hun normalt var let, så havde jeg taget det modsatte med også, hvilket jeg egentlig forventede.
Når alt dette så er sagt, havde jeg ikke gjort det med den næste, fordi hun var kolikbarn og reflux barn og blev så let overstimuleret. Men så havde jeg ventet på hun blev lidt ældre.
vi gjorde det til en fælles kærligheds og børnefest
Vi er dog ikke de romantiske typer, og er ikke så meget til at dele “os” med andre.
derfor for os, ville det være sådan, men det kommer jo an på hvordan det skal holdes og som sagt hvad man ønsker og forventer .... sådan som min søster holdte bryllup, der ville fx ingen små babyer synes det var specielt rart, (tror jeg). Og den slags fester skal der helt sikkert være plads til. Det er vist det normale 
Anmeld
Citér