Anonym skriver:
Jeg skal giftes med min kæreste i starten af august og har en datter fra februar - dvs. til brylluppet er hun 6 måneder.
Vores familie presser på med at hun skal passes/hun ikke skal være vores "hovedpine" på dagen - altså at hun enten slet ikke skal være der eller at en anden har ansvaret for hende.
Når jeg så siger at vi selv tager hende og hun selvfølgelig skal være med, fordi hun er et produkt af vores kærlighed så bliver de næsten "sure". "Det vil I fortryde, det er jeres dag og folk bliver sure hvis de vil holde en tale og bruden mangler" osv osv osv.
Nu er mit dilemma: Min kommende mand er faktisk enig med de andre, at det kunne være rart hvis den dag var dedikeret til os som kærester fremfor som forældre. Derudover kunne det jo egentlig være skønt hvis nogen kunne tage hende med hjem så vi kunne sove i ro og fred og nyde den efterfølgende morgen sammen.
Hun er blevet passet før i et par timer og er 100% flaskebarn... men..... det er min lille prinsesse, er jeg overhovedet klar til at hun ikke skal sove ved med? Skal andre have ødelagt deres nat? Hvad nu hvis det slet ikke går?
Pyha, håber I har nogle input/tanker/ideer :-)
Min nevø er en måned ældre.
Jeg har ham under bryllupsfesten, så han stadigvæk er med, men min søster og svoger, kan koncentrerer sig om gæster og bryllup, og så har jeg ansvaret.
som hvis han bliver sur, overstimuleret, andet, så går jeg med ham, mad, søvn. Men de kan stadigvæk se ham.
Og så overnatter jeg med ham i kælderen(der er værelse) hos dem.
Jeg synes de skal have lov til at kunne tage ordentligt del i brylluppet, uden at tænke på hans behov. Det er deres store dag.
Ved ikke hvordan jeres datter sover. ? Om hun falder i søvn selv? Mad. Flasker. Det kan tage meget af tiden fra et bryllup.