Buget polterabend?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
46 svar
26 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juli

Anonym trådstarter

Står en meget lille flok kviner og skal planlægge en polterabend. 

Hvad tænker i er en rimelig pris, for 6 betalende, hvoraf et par stykker er studerende? 

Og har i nogle gode forslag, til noget i Midtjylland? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

11. juli

Loa

Profilbillede for Loa
kan ikke ønske mig mere :)

Kommer an på hvor tætte de/i er til bruden. 

Og afhængig af hvad bruden godt kan lide at lave, så tænker jeg inkl mad og drikke og noget arrangement, så skal i nok op i en 700-1000 pr mand..

Anmeld Citér

11. juli

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

Jeg ville maks give 700. Og det er vitterligt smertegrænsen! Synes polterabender for 1000 kr pr mand er fuldstændig vildt og overskruet. 

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

11. juli

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1

Jeg har deltaget i et par stykker og der har vi betalt 500-600 kroner, hvilket jeg synes er meget rimeligt.  Men så skal man selvfølgelig også være kreativ og måske selv stå for aftensmaden i stedet for at få noget udefra og meget af underholdningen kan man selv lave (sjove lege, quizzes osv). Man skal også tænke over hvem i ens netværk som kunne hjælpe til aktiviteter, måske kender man en som kan instruere i dans, eller lave cocktails til festen. (Jeg var til en engang hvor de havde fået et par drengevenner til at servere cocktails i bar overkrop. Super plat, men også ret sjovt)

Anmeld Citér

11. juli

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Kommer an på hvor tætte de/i er til bruden. 

Og afhængig af hvad bruden godt kan lide at lave, så tænker jeg inkl mad og drikke og noget arrangement, så skal i nok op i en 700-1000 pr mand..

Søstre og veninder.

Jammen hun kan jo lide rigtig mange forskellige ting.

Men tænker godt nok at 700-1000kr, er rigtig mange penge. Især i forhold til at der jo også er et par studerende, som skal kunne være med?

Anmeld Citér

11. juli

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Jeg ville maks give 700. Og det er vitterligt smertegrænsen! Synes polterabender for 1000 kr pr mand er fuldstændig vildt og overskruet. 

Ja jeg tænker også at feks 1000kr måske er lige i overkanten. Især for de 2 studerende. Men må indrømme, at jeg ikke helt ved hvad der er normen.

Anmeld Citér

11. juli

Anonym trådstarter

KmLarsen1 skriver:

Jeg har deltaget i et par stykker og der har vi betalt 500-600 kroner, hvilket jeg synes er meget rimeligt.  Men så skal man selvfølgelig også være kreativ og måske selv stå for aftensmaden i stedet for at få noget udefra og meget af underholdningen kan man selv lave (sjove lege, quizzes osv). Man skal også tænke over hvem i ens netværk som kunne hjælpe til aktiviteter, måske kender man en som kan instruere i dans, eller lave cocktails til festen. (Jeg var til en engang hvor de havde fået et par drengevenner til at servere cocktails i bar overkrop. Super plat, men også ret sjovt)

Vi har vist mere eller mindre styr på små lege og en quiz.

Vi har snakket om, at alle evt kan stå for at medbringe noget til aftensmaden.

Hvad har i lavet, til dem, du har været til?

Anmeld Citér

11. juli

God-mor

Profilbillede for God-mor
Har en dejlig pige fra 13 og en skøn søn fra 17
Anonym skriver:

Står en meget lille flok kviner og skal planlægge en polterabend. 

Hvad tænker i er en rimelig pris, for 6 betalende, hvoraf et par stykker er studerende? 

Og har i nogle gode forslag, til noget i Midtjylland? 

I min verden er polterabender løbet løbsk i forhold til, hvad folk forventer man skal betale for at deltage  1000 kroner + er mere reglen end undtagelsen (taget udfra de polterabender, jeg kender til og har været en del af). Jeg ville mene det burde kunne ligge på omkring 500-700 pr. snude. Og så skrue ned for aktiviteter som koster en krig. 

Anmeld Citér

12. juli

smølfine

Profilbillede for smølfine

Jeg synes at 500 kr var rigeligt. Medbring drikkevarer og smurte sandwich til frokost. 

Og så vil jeg sige, som en af de andre, find nogle i netværket, der kan hjælpe. Til min egen kom min tidligere zumbainstruktør og gav os undervisning i en lille time, vi var også ude at skyde med laser i et bowling center og ellers er det jo også meget populært med escaperoom.

alternativr kan I jo sidst på dagen lave en fælles aktivitet med mændene, det gjorde vi til vores, hvor vi sluttede af med sumobrydning i oppustelige dragter og fodbold iklædt store runde bolde. Og så spiste vi sammen til sidst 

Og så maks tre aktiviteter, der skal også være tid til at nyde dagen.

God fornøjelse.

Anmeld Citér

12. juli

Junipige15

Profilbillede for Junipige15

Jeg har været inviteret til 2; den ene var til 300-400 kr mener jeg og den anden til 1500 kr, så 2 vidt forskellige dage. 

Til den dyre fik vi først brunch, så var vi i eventcenter, ude og spise fint med det hele og så på club i limo. Super fed aften. Vi havde dog vidst det længe, og jeg havde derfor sparet et par 100 om om måneden forinden, så jeg mærkede ikke at jeg lagde de penge.

Den knap så dyre var der først dildoparty hjemme ved hende. Maden bestod af at alle havde medbragt en ting til morgenmaden, og en havde smurt sandwich til senere. Så var der lidt lege, og så gik turen til Bakken til 5-kamp.

Det endte dog med at jeg fødte et par dage inden, så jeg kom ikke med :-) 

det er 2 meget forskellige piger i 2 forskellige venindegrupper, men hver især havde nogle dejlige dage. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.