Jeg havde en MA i starten af året og vi besluttede at vente med at forsøge igen, til jeg havde krav på løn under barsel
. Imellemtiden blev jeg (og andre) sparet væk og jeg er nu arbejdsløs. jeg tror jeg har gode chancer for hurtigt at komme i job, men jeg er midt i 30´erne og vi ønsker begge et barn til.
Min mand mener vi skal starte PB nu og de hvad der sker (de to gange jeg har været gravid er det sket i første hug, men ingen ved jo hvad fremtiden bringer). Jeg er mere i tvivl..... Vi har råd til at jeg er på dagpenge de næste 2 år (evt længere, hvis jeg bliver gravid). Men altså det bliver ikke en fest og vi kommer til at skulle spare.
Jeg kan bare ikke helt overskue evt at skulle søge job som gravid (at være jaget vildt a jobcenteret), men på den anden side, så vil jeg heller ikke være specielt stolt over at få job og så få måneder efter sige jeg er gravid. Jeg er bange for at gå i gang igen, da jeg ikke kan overskue, hvis vi mister igen. Mit hoved er et stort rod
.
What to do?
hvad gjorde i andre? Jeg kan umuligt være den første der sidder her og er totalt i vildrede.
Jeg har lidt for sjov oprettet en afstemning 
Anmeld
Citér