Haft løs øresten/krystal syge og flyvning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2018

100%anonym

Aprilbarn skriver:

Det virker faktisk bekendt 

Det er jo også de klassike tegn på løse øresten.  

men som sagt. Har haft det i 33 år nu og har lært at leve med det. Så har aldrig overvejet behandling 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2018

Aprilbarn

100%anonym skriver:

Det er jo også de klassike tegn på løse øresten.  

men som sagt. Har haft det i 33 år nu og har lært at leve med det. Så har aldrig overvejet behandling 

Jeg kunne ikke sove på højre side, så sortende det for øjene eller ha hovedet ned af og rejse mig op.. 

Anmeld Citér

10. juli 2018

100%anonym

Aprilbarn skriver:

Jeg kunne ikke sove på højre side, så sortende det for øjene eller ha hovedet ned af og rejse mig op.. 

Okay det har jeg ikke oplevet. Men laver jeg en forkert bevægelse med hovedet så udløser jeg det eller når jeg ligger på ryggen med tryk på baghovedet for længe så begynder det også at snurre rundt. 

Lidt ligesom at være fuld 

Anmeld Citér

10. juli 2018

Aprilbarn

100%anonym skriver:

Okay det har jeg ikke oplevet. Men laver jeg en forkert bevægelse med hovedet så udløser jeg det eller når jeg ligger på ryggen med tryk på baghovedet for længe så begynder det også at snurre rundt. 

Lidt ligesom at være fuld 

Det har jeg ikke som sådan oplevet. Det siges at hvis man har meget lav D-vitamin kan det udløse det, og det havde jeg. Fik tre behandlinger på svimmelhedsklinik hvor krystalen blev rullet tilbage til dens plads

Anmeld Citér

10. juli 2018

100%anonym

Aprilbarn skriver:

Det har jeg ikke som sådan oplevet. Det siges at hvis man har meget lav D-vitamin kan det udløse det, og det havde jeg. Fik tre behandlinger på svimmelhedsklinik hvor krystalen blev rullet tilbage til dens plads

Jeg har også voldsomt d vitamin mangel ved jeg. Er ikke så god til at tage mit tilskud.  

Anmeld Citér

11. juli 2018

Aprilbarn

100%anonym skriver:

Jeg har også voldsomt d vitamin mangel ved jeg. Er ikke så god til at tage mit tilskud.  

Det må du huske, det kan være med til at stoppe de små anfald

Anmeld Citér

11. juli 2018

100%anonym

Aprilbarn skriver:

Det må du huske, det kan være med til at stoppe de små anfald

Vidste slet ikke at det havde en sammenhæng. Må blive bedre til at huske dem, tak 

Anmeld Citér

11. juli 2018

Aprilbarn

100%anonym skriver:

Vidste slet ikke at det havde en sammenhæng. Må blive bedre til at huske dem, tak 

Det fik jeg i hvertfald afvide på svimmelhedsklikniken at det godt kunne havde været med til at, give mig en løs øresten.  

velbekomme, vi må håbe det har en effekt hos dig

Anmeld Citér

11. juli 2018

100%anonym

Aprilbarn skriver:

Det fik jeg i hvertfald afvide på svimmelhedsklikniken at det godt kunne havde været med til at, give mig en løs øresten.  

velbekomme, vi må håbe det har en effekt hos dig

Men i betragtning af at hegn har haft det hele mit liv. Så skulle jeg også have haft d vitamin mangel hele mit liv. Det virker usansynligt  

men jeg vil da helt sikkert blive bedre til at tage dem. Det kan jo ikke skade 

Anmeld Citér

12. juli 2018

Aprilbarn

100%anonym skriver:

Men i betragtning af at hegn har haft det hele mit liv. Så skulle jeg også have haft d vitamin mangel hele mit liv. Det virker usansynligt  

men jeg vil da helt sikkert blive bedre til at tage dem. Det kan jo ikke skade 

Det selvf rigtig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.