Haft løs øresten/krystal syge og flyvning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.899 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. juli 2018

Aprilbarn

Jeg har haft løs øresten/krystal syge og skal nu ud og flyve. Nogen der har prøvet det og vil fortælle lidt om hvordan det gik? Drillede øret/ørerne eller?

er lidt nervøs faktisk ://

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2018

Aprilbarn

slet ingen der har prøvet det?

Anmeld Citér

10. juli 2018

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har haft en løs øresten, men det var et meget mildt tilfælde, hvor jeg var meget svimmel i nogle dage og kastede op den første dag, men så forsvandt det igen. Jeg har ikke mærket noget til det siden og heller ikke i forbindelse med flyvning, og jeg flyver mange gange hvert år. Men som skrevet, så var det også et mildt tilfælde jeg havde, som kun varede nogle dage og ikke krævede behandling.

Anmeld Citér

10. juli 2018

100%anonym

Aprilbarn skriver:

Jeg har haft løs øresten/krystal syge og skal nu ud og flyve. Nogen der har prøvet det og vil fortælle lidt om hvordan det gik? Drillede øret/ørerne eller?

er lidt nervøs faktisk ://

Jeg lider af løse øresten i perioder og har gjort det i 33 år (aldrig blevet behandlet.) 

jeg bruger jetears (købes på apoteket) når jeg skal flyve. Har jeg dem ikke i får jeg voldsomme smerter i øret der trækker helt ned i siden af halsen og nakken. Og har smerter er par dage efter landing 

Anmeld Citér

10. juli 2018

Aprilbarn

100%anonym skriver:

Jeg lider af løse øresten i perioder og har gjort det i 33 år (aldrig blevet behandlet.) 

jeg bruger jetears (købes på apoteket) når jeg skal flyve. Har jeg dem ikke i får jeg voldsomme smerter i øret der trækker helt ned i siden af halsen og nakken. Og har smerter er par dage efter landing 

det lyder da slet ikke rart 

jeg fik behandling for min og har ikke mærket til siden. (8mdr siden)

men er stadig nervøs for om den kan drille mig ved flyvning, og husker tydeligt hvor skidt jeg havde det, da den var løs.

Anmeld Citér

10. juli 2018

Aprilbarn

Janey skriver:

Jeg har haft en løs øresten, men det var et meget mildt tilfælde, hvor jeg var meget svimmel i nogle dage og kastede op den første dag, men så forsvandt det igen. Jeg har ikke mærket noget til det siden og heller ikke i forbindelse med flyvning, og jeg flyver mange gange hvert år. Men som skrevet, så var det også et mildt tilfælde jeg havde, som kun varede nogle dage og ikke krævede behandling.

Okay, jeg var til tre behandlinger og så var den på plads igen.

Anmeld Citér

10. juli 2018

100%anonym

Aprilbarn skriver:

det lyder da slet ikke rart 

jeg fik behandling for min og har ikke mærket til siden. (8mdr siden)

men er stadig nervøs for om den kan drille mig ved flyvning, og husker tydeligt hvor skidt jeg havde det, da den var løs.

Jeg har lært at leve med det. Kan også få det behandlet. Men jeg mærker ikke så ofte til det mere som jeg har gjort. Så gider ikke rigtig 

prøv med de der jetears. De er effektive 

Anmeld Citér

10. juli 2018

Aprilbarn

100%anonym skriver:

Jeg har lært at leve med det. Kan også få det behandlet. Men jeg mærker ikke så ofte til det mere som jeg har gjort. Så gider ikke rigtig 

prøv med de der jetears. De er effektive 

Hvilken symptomer får du? 

De da værd og prøve, det skader ikke kan man sige  

Anmeld Citér

10. juli 2018

100%anonym

Aprilbarn skriver:

Hvilken symptomer får du? 

De da værd og prøve, det skader ikke kan man sige  

Sortner for øjnene? Bliver følelsesløs i hele højre side af kroppen, kvalme (nogle gange opkastninger) også hedeture. Men det varer i max 30 sekunder så går det over  

Anmeld Citér

10. juli 2018

Aprilbarn

100%anonym skriver:

Sortner for øjnene? Bliver følelsesløs i hele højre side af kroppen, kvalme (nogle gange opkastninger) også hedeture. Men det varer i max 30 sekunder så går det over  

Det virker faktisk bekendt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.