Hvornår fødte I første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2018

100%anonym

frkchili skriver:

Jeg er i dag 38 uger henne med mit første barn, og begynder så småt at blive utålmodig efter at føde, selvom jeg jo godt ved, at der snildt kan gå et par uger endnu.

Så af ren nysgerrighed, hvornår fødte I første gang? Var der nogen sammenhæng mellem jeres og jeres mors fødselstidspunkt (har hørt noget om at det til en vis grad er genetisk betinget)? Er mest ude efter at høre om de spontane fødsler, da jeg regner med at takke nej til igangsættelse indtil jeg er i hvert fald 42 uger henne.

Ved godt at jeg ikke kan bruge svarene til ret meget, baby kommer jo når baby kommer. Men stadig lidt sjovt at høre om andres oplevelse 

Jeg gik i fødsel 40+1 og fødte 40+2. 

Min mor gik 3 uger over tid med min storebror og 2 dage over tid med mig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2018

Mops7

frkchili skriver:

Jeg er i dag 38 uger henne med mit første barn, og begynder så småt at blive utålmodig efter at føde, selvom jeg jo godt ved, at der snildt kan gå et par uger endnu.

Så af ren nysgerrighed, hvornår fødte I første gang? Var der nogen sammenhæng mellem jeres og jeres mors fødselstidspunkt (har hørt noget om at det til en vis grad er genetisk betinget)? Er mest ude efter at høre om de spontane fødsler, da jeg regner med at takke nej til igangsættelse indtil jeg er i hvert fald 42 uger henne.

Ved godt at jeg ikke kan bruge svarene til ret meget, baby kommer jo når baby kommer. Men stadig lidt sjovt at høre om andres oplevelse 

Min mor fødte kun for tidligt. 

Jeg selv over tid. 40+. Blev sat igang. Ikke fordi jeg havde et valg. H*n SKULLE ud, da hjertelyden/rytmen faldt/var underlig. 

Anmeld Citér

8. juli 2018

LM2402

frkchili skriver:

Jeg gik i fødsel 40+1. Min mor gik meget over tid med begge sine børn, og hendes fødsler var meget komplicerede og langtrukne. Min fødsel var ukompliceret og gik super hurtigt.

Anmeld Citér

9. juli 2018

Mutti84

39+5 her.

Endte i aks da min datter lå i uk (med numsen nedad) og ingen havde opdaget det før jeg lå med presseveer.

Min mor fødte mig 1 måned for tidligt, så ingen lighed her

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.