Jeg bor ikke i Danmark men i en (smuk
) by i Italien, så det er måske ikke så representativt.
Men vores lørdag (hvor jeg normalt har ham alene) starter for detmeste med at gå på marked (med drengen på ryggen, han er to) og købe frugt og grønt. Så spiser vi morgenmad på en cafe og går hjem og pakker indkøb ud sammen. Så går vi i en nærliggende park - jeg plejer at have noget legetøj med, så er det let at starte en leg med andre børn som vi møder. Så spiser vi frokost på en cafe, og så sover drengen baggefter i klapvogn (og jeg læser en bog og drikker kaffe
). Om eftermiddagen går vi normalt på en legeplads og spiser måske en is.
Jeg er ikke noget hjemme menneske, og synes det er kedeligt at bruge dagen hjemme. Og det kan blive “tungt” med et barn. Omvendt synes jeg det er top hyggeligt at være ude. Også selv om det måske lidt er det samme vi laver og det måske ikke er så spænende.
når er hjemme leger vi, danser eller læser en bog sammen.
Far er mere aktiv så han tager ham gerne på cykeltur, i svømmehal,i skov eller ved vandet. Efter vuggestuen går vi til musik en gang om ugen og indimellem til nogle oplevelsesværksteder.
ellers tænker jeg skov, strand, soppebassin og andre udendørs bassiner, tag ud og fisk, find et sted at kigge på dyr, museum for børn, børneteater, koncerter for børn måske kunne være noget du kunne overveje - og ellers tjekke agenda’en for børneting i weekenden. Hvis der findes en der hvor jeg bor -gør der sikkert også hvor du bor
kom ud, det er dejligt 
Anmeld
Citér