Hvad har jeres baby på om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.235 visninger
15 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juli 2018

FrøMor

Hejsa 

Min skønne dreng på snart 7 uger er utrolig varm. Vi bor et sted hvor der er rigtig godt isoleret, og her er utrolig varmt selv om vi lufter godt ud. Der er næsten altid 27,5 grader, vi kan dog være heldige lige at få den ned på 25-26 grader, når vi har luftet ud om aftenen.

Han sparker alt af han får på, om det så er et tæppe, tynd stodble eller hans dyne. Vi giver ham en heldragt/sparkedragt på i uld eller bomuld og strømper på om natten. Han kan til tider alligevel være for varm når jeg tager ham på om natten for at amme eller skifte ham.

Hvad har jeres baby på om natten i denne varme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2018

Anonym

MommyX2 skriver:

Hejsa 

Min skønne dreng på snart 7 uger er utrolig varm. Vi bor et sted hvor der er rigtig godt isoleret, og her er utrolig varmt selv om vi lufter godt ud. Der er næsten altid 27,5 grader, vi kan dog være heldige lige at få den ned på 25-26 grader, når vi har luftet ud om aftenen.

Han sparker alt af han får på, om det så er et tæppe, tynd stodble eller hans dyne. Vi giver ham en heldragt/sparkedragt på i uld eller bomuld og strømper på om natten. Han kan til tider alligevel være for varm når jeg tager ham på om natten for at amme eller skifte ham.

Ville nøjes med at give ham en langærmet body på også et par strømper på fusserne. 

Min knægt på 3 sover kun i ble. Vi har også 25-26 grader i vores lejlighed trods åbne vinduer 

Anmeld Citér

5. juli 2018

Newsence

Jeg har2 sommerbørn som begge er født i år med ekstrem varme ( jep også gravid i år med snarlig termin 

min datter sov i sommernatdragt fra hm ( korte ærmer og ben og dejlig luftig) min søn er noget varmere. Han sov i ble og strømper ellers var han nærmest dehydreret når han vågnede om natten. Begge børn sov med et let tæppe i stedet for dyne. 

Anmeld Citér

8. juli 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ

Min baby på 7 måneder sover bare i ble .... 

Anmeld Citér

8. juli 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Her sover han bare i ble. Vi har cirka 25 grader i soveværelset.

Anmeld Citér

8. juli 2018

Babilooo

MommyX2 skriver:

Hejsa 

Ville du selv synes en heldragt uld og strømper ville være rart/ passende...?

det er da alt alt alt alt for varmt!????

kan godt forstå at han sparker alt af. 

Min søn sov i bodyer med korte ærmer eller natdragter med korte ben og ærmer.

og uld hører efterår og vinter til. Ikke 25/27 grader.

jeg sover for tiden i trusser - ville dø i andet

Anmeld Citér

8. juli 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Min datter på lidt over 2 mdr sover bare i ble... det er alt for varmt med andet. 

Anmeld Citér

8. juli 2018

Babilooo

Blot til din information og ikke for at skræmme men for at hjælpe 

en barnevogn bliver uhyggelig varm - især med en stofble for åbningen. 

om dagen bør du nok ikke lade ham sove i andet end en kortærmey body i barnevognen og så en stofble over sig på kroppen.

Anmeld Citér

8. juli 2018

Anonymor

6 mdr her og bare i kortærmet body eller kun ble. Hvis han var helt lille ville jeg give kortærmet body på. Det lyder jo helt vildt den mængde tøj du giver på? Det er ikke fordømmende, ved godt man kan være meget forsigtig med sådan en bebs, men hvis der er så varmt som du skriver, så tror jeg virkelig, at det er aaaaaalt for meget tøj! 

Anmeld Citér

8. juli 2018

Babilooo

.. og det er vigtigt at babyer ikke bliver for varme grundet en øget risiko for vuggedød, 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.