Anonym skriver:
Tak for dit input!
Det lyder da som en meget god løn som nyuddannet! 
Er du glad for det felt? Og hvor var du i praktik henne? Havde du andre områder i tankerne, da du søgte job efter endt uddannelse? :-)
Ja jeg er udemærket tilfreds med startlønnen
Jeg elsker at arbejde inden for beskæftigelse og også med sygedagpenge... Jeg var også i praktik på jobcenteret i Sønderborg i sygedagpenge.. Det er et hårdt område da lovgivningen er ben hård og derfor skal du ofte træffe beslutninger der absolut ikke er til borgerens fordel. Det skal man kunne være i og tage som en del af ens job. Men elsker mit job og du skal virkelig trives i myndighedsrollen ellers "overlever" man ikke
samtidig er det vigtigt at man overvejer hvorfor man ønsker at blive socialrådgiver... rigtig mange inklusiv mig selv havde i starten et ønske om at skulle ud og hjælpe hele verden og høre en forskel.... Den ideologi stemmer så absolut slet ikke overens med virkeligheden 
Men nej jeg søgte bevist kun stillinger inden for beskæftigelse efter jeg blev færdig, fordi det er det jeg brænder for... og havde efter 2 måneder en fast stilling i sygedagpenge 

Anmeld
Citér