Anonym skriver:
Sørme en pæn hyre 
Jeg har også søgt ind på jura bl.a. Men socialrådgiver er at foretrække rent afstandsmæssigt.
Hvordan finder du tid til job og uddannelse?
Må jeg spørge, hvilket snit du er kommet ud med fra den gymnasiale eksamen?
Hvor meget skriftligt arbejde er der for dig på en typisk arbejdsdag? Da jeg altid har holdt af skriftlige opgaver, er det kun er plus med noget papirnusseri og nogle skriveopgaver
Kan du fortælle mere om dine arbejdsopgaver i fagbevægelsen? - jeg har haft tanken at undersøge netop det felt nærmere, da det er et af de områder, der nok kunne tiltale mig efter endt uddannelse. Mine tanker går også meget på, hvor man mon skal vælge praktik henne. Jeg vil nødig vælge forkert 
Ja det er en fin løn:-)
jeg læser jura på deltid på fjernstudie( det tager ialt 7 år), så jeg er så at sige selvstuderende. Jeg læser primært om aftenen ( fra 22- 00), når børnene sover og har undervisning hver lørdag via livestreaming. Hvis der er lørdage hvor jeg ikke har tid til at se undervisningen, ser jeg den på et andet tidspunkt, da det også bliver optaget.
Der kræver lidt disciplin, men det fungerer fint for mig.
jeg har lige afsluttet andet år, så har 5 år tilbage.
min gymnasieuddannelse er jo gammel ( blev student i 2001) men mit snit var 9,6 på den gamle scala, så det er hverken helt godt eller helt skidt.
Mit arbejde er meget skriftligt, men jeg har også meget kontakt med medlemmerne telefonisk.
arbejdet består primært i at rådgive og yde service indenfor sygedagpengeområdet og arbejdsskadeområdet i form af telefonisk rådgivning og skriftlig hjælp i form af eksempelvis at skrive klager, men jeg laver også meget politisk arbejde, ift at lave høringssvar samt lave udkast til lovforslag og meget andet ad hoc arbejde. Arbejdsmiljø er også et af mine arbejdsområder.
Udover ovenstående underviser jeg også tillidsrepræsentanter indenfor de nævnte områder.
spørg endelig hvis du har flere spørgsmål.