Eksperthjælp: Helt positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
0 svar
0 synes godt om
5. juli

Karen Bøhrnsen

Hej jeg er en pige på 20 år og jeg er gået 12 dage over tid med min mens. I lørdags tog jeg en test som var positiv og her 2 dage senere tog jeg en ny test og den var negativ. Er jeg så gravid eller ej. Hvor lang tid går der før man tester helt positiv

Karens svar

Hej med dig

Som udgangspunkt er du eller har været gravid, når der re to streger på graviditetstesten. Så når testen er negativ 2 dage efter, kan der være sket følgende...

• Den første test har været falsk positiv
  • Du har været gravid, men aborteret
  • Du har kun lige dannet nok graviditetshormon til, at det kunne ses på den først graviditetstest, men måske ikke helt nok til at kunne registreres på den næste.

Prøv at tage en ny test om 14 dage, hvis den slår ud som positiv, er du med stor sandsynlighed helt gravid ;-)

Venlig hilsen

Karen Bøhrnsen

Jordemoder, IBCLC og ammekonsulent

like facebook.com/jordemoder.net

Hvis du har brug for en mere uddybende dialog om den helt tidlige graviditet, har du mulighed for at ringe direkte til jordemoder Karen Bøhrnsen - en telefonisk jordemoderkonsultation koster kun 145.- og kan faktureres via mobilpay - så tøv ikke - ring og få en personlig og fortrolig snak med jordemoderen. Ring på mobil 27216882.

Karen tilbyder i brevkassen personlig og individuelt tilpasset vejledning i graviditet, fødsel, barsel og ikke mindst i amning.

Se Karens hjemmeside: www.jordemoder.net

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.