IUI behandling og hjemmearbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2009

oo

lisbeth2910 skriver:

Vi fik afvide af gyn. at i mange lande insiminere man 2 gange på ÆL dagen. Dette gøres dog ikke i DK da man mener det er for hårdt for manden

Vi har aldrig selv gjort noget herhjemme efter insiminering, da jeg har det nøjagtigt som du beskriver det.

Denne gange gjorde vi det dog om aftenen samme dag som jeg blev insimineret, og denne gange var der gevinst.

Håber så meget for dig at det lykkedes denne gang!!!!!

Lisbeth

for hårdt for manden? christ mand!

vi gjorde det igår, og Søren sagde en masse om, at der er et åbent vindue to dage før ÆL og to dage efter...ja, jeg har sådan en mand der undersøger ALT

nu må vi se...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

LISBETH:-)

Tjuhl skriver:

for hårdt for manden? christ mand!

vi gjorde det igår, og Søren sagde en masse om, at der er et åbent vindue to dage før ÆL og to dage efter...ja, jeg har sådan en mand der undersøger ALT

nu må vi se...

Ja, det grinte jeg også af!!!! Hvad med kvinder der skal tage homonerne, spræde ben indtil flere gange og have slanger mv.op i underlivet. Pyt med det. Men det ville være synd for manden. Mon ikke det er en mand, der har taget den beslutning

Ifølge min gyn. kan sæden overleve i op til 5 dage, så i realiteten kan man jo gøre det i op til 5 dage før ÆL og når ÆL først er sket, og overstået så er der jo ikke mere at gøre.

X'er alt. Er meget spændt på at hører hvad dit test resultat er blevet.

Anmeld

17. oktober 2009

oo

lisbeth2910 skriver:

Ja, det grinte jeg også af!!!! Hvad med kvinder der skal tage homonerne, spræde ben indtil flere gange og have slanger mv.op i underlivet. Pyt med det. Men det ville være synd for manden. Mon ikke det er en mand, der har taget den beslutning

Ifølge min gyn. kan sæden overleve i op til 5 dage, så i realiteten kan man jo gøre det i op til 5 dage før ÆL og når ÆL først er sket, og overstået så er der jo ikke mere at gøre.

X'er alt. Er meget spændt på at hører hvad dit test resultat er blevet.

jeg sagde det til Søren igår aftes og han sad også og måbede og sagde så "jamen, da jeg var på mit højeste onanerede jeg da 10 gange om dagen" - lækker info!, men altså...de skal onanere! vi skal alt muligt træls.

nu håber vi bare. jeg har ikke haft så ondt som jeg plejer, så det er ret rart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.