vi sidder lige nu midt i 5. IUI forsøg og jeg blev insemineret den anden dag og så burde man vel egentlig lave noget hjemmearbejde også. eller hvad? sørger I for at knalde igennem derhjemme når I er i behandling eller satser I på behandlingen alene??
Vi har dyrket sex flere gange denne måned FØR inseminationen, men så snart jeg tager ægløsningssprøjten, får jeg så skide ondt i mit underliv og de gange vi har knaldet herhjemme bagefter har jeg ikke kunnet...æh...sætte mig helt, hvis man kan sige det sådan, på dilleren altså. fordi det gør ondt i underlivet. så selvom min krop er klar-parat, så er jeg mentalt overhovedet ikke i det hjørne efter insemination.
og så sidder vi og bliver irriterede fordi hvor dumt er det lige IKKE at knalde igennem når nu man er i behandling og man har set sine fine æg og der ikke er nogen tvivl om, at der er ægløsning over hele linien. Så nu ville jeg lige høre, om jeg er den eneste der ikke rigtig kan få mig selv i omdrejninger eller om der er andre kvinder derude, der også bare får ONDT og ikke har lyst??
Anmeld