Op kl 5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2018

Stivdie

Her er vi også ofte oppe kl 5 med begge unger. Nætterne er vi oppe alt mellem 1 og 6 gange... 

Fra den store har jeg erfaring for, at det bliver bedre, når vi går over til vintertid, så satser på det også gælder for den lille. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2018

Mortilsnart4

CKJ skriver:

ja, som tråden siger, er det morgen herhjemme! Idag har min mand ham med nedenunder, vores lille lækre baby på godt 7 mdr. 

Han står konsekvent op kl 5. Vågner 4.40 og ligger så og snakker videre. Og kl 5 må vi op. 

Ud over det, vågen han 80 gange om natten ... ja altså - ikke 80 på den måde... men MANGE gange! 

Han bliver ammet et par af gangene og eller tilbudt vand. Spiser meget mad om dagen og er en sund og glad 10kg lækkernes.

men! Er der nogen som oplever DST samme? Eller HAR oplevet det samme, vol jeg nærmere spørge - som kan fortælle om det ‘måske’ ændre sig? 

Mine de to små vågner stadig mellem 4.30 og 5 de er 2år og 5 år 

Anmeld Citér

1. juli 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
CKJ skriver:

ja, som tråden siger, er det morgen herhjemme! Idag har min mand ham med nedenunder, vores lille lækre baby på godt 7 mdr. 

Han står konsekvent op kl 5. Vågner 4.40 og ligger så og snakker videre. Og kl 5 må vi op. 

Ud over det, vågen han 80 gange om natten ... ja altså - ikke 80 på den måde... men MANGE gange! 

Han bliver ammet et par af gangene og eller tilbudt vand. Spiser meget mad om dagen og er en sund og glad 10kg lækkernes.

men! Er der nogen som oplever DST samme? Eller HAR oplevet det samme, vol jeg nærmere spørge - som kan fortælle om det ‘måske’ ændre sig? 

Jeg har tre børn. Den ældste vågnede kl 5 helt til han startede i børnehaven. Så var det 6.30/7. Vågner stadig deromkring. 

Så har vi en op knap 4. Han vågner kl 5 de fleste dage men det sker at han vågner kl 6. Sjældent senere. 

Så har vi også en på 7 måneder. Han vågner nogle dage kl 5, andre kl 6 og i ny og næ kl 7. 

Vi har forsøgt alverdens ting - Intet hjalp. Så vi har accepteret at vi har a-børn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.