jeg handler hver søndag til den kommende uge. handler kun i rema så vi tjekker deres tilbudsavis på nettet og laver en madplan ud fra hvad der er på bud og hvad der er nemmeste de dage vi skal til fritidsaktiviteter osv. handler for max 600 og vi er 2 voksne og 2 børn på 8 og 5. ud over det så handler vi fredags snoller i vores lille lokale spar og det er kun fredag vi får snoller. vi har altid is i fryseren men køber et par kasser når de er på bud.
Min mand laver mad hver dag, da han er først hjemme og henter børn 3 dage om ugen. det fungere mega godt kun at handle en gang og jeg spare rigtig meget på det i forhold til da jeg handler mange gange om ugen. jeg laver også en liste hjemmefra og køber kun få gange noget der ikke står derpå....
prøv det af - det er fedt og det stresser ikke i en travl hverdag at man også lige skal handle med trætte børn efter en lang dag 
tidligere hævede jeg et bestemt beløb og lage i en separat pung - så vidste jeg at de penge skulle holde til mad hele måneden - det kunne du også prøve
Anmeld
Citér