Mullesmith skriver:
Jeg er så slem til at bruge alle mine penge hver måned i stedet for at spare op. Jeg køber lidt tøj til både børn og jeg og jeg køber næsten altid lidt slik og Chips eller småkager osv. Når jeg er ude at handle. Handler bare for meget, men føler ikke altid at det er noget jeg ville kunne undvære selvom hvis jeg delte det op efterfølgende så kunne jeg sikkert levere halvdelen tilbage
jeg har ca. 5000kr tilovers når alt er betalt og de går alle til mad og hygge samt benzin. Skal lige siges at manden også handler indimellem og at vi har 3 børn på 7,7 og 2. Hvor meget bruger i i jeres familie?
Jeg er virkelig også dårlig til at spare
Vi har prøvet at forsøge os med at skærer helt ind til benet, ikke fordi vi skal, men fordi vi ønskede at se hvor meget vi kunne spare op. Da vi endelig havde sparet penge op så gik vores fyr og vi kunne smide 36.000 efter et nyt
For fanden altså. Føler mig herre snydt, da jeg ville have brugt dem på en længere ferie.
Men i de måneder vi har prøvet at sparer op, der har jeg hævet kontanter i stedet for at bruge mit dankort, og så er jeg næsten stoppet ned at online shoppe. Kun næsten
Så jeg vil foreslå at i hæver kontanter, og så deler ud på de forskellige uger, og så SKAL i holde jer til budgettet. Jeg fandt virkelig ud af hvor meget vi kunne spare alene ved at handle i Lidl og Rema, frem for de dyre dagligvarer butikker som Kvickly og Irma.
Du kan godt
Du skal bare strukturere dine indkøb og så lav madplaner!
Anmeld
Citér