Jeg havde en dårlig oplevelse i psykiatrien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2018

Tommelise

Og så vil jeg lige tilføje, at min terapeut var fantastisk, og hendes måde at arbejde på passede rigtig godt til mig. Men hun sagde også, at hun vidste, at nogle af hendes kolleger arbejdede på andre måder.

Så det gælder om at finde en, der "passer" til dig, og som du har kemi med.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2020

Miomarku

Det lyder som om at du har haft en rigtig ubehagelig oplevelse..

Personligt har selv haft en dum oplevelse hos en psykolog en gang og måtte også afbryde et behandlingsforløb før tid. 
Dog skal sådan en omgang ikke slå dig ud af kurs. Det kan måske være en fordel for dig, at spørge rundt i dit netværk om der er nogle, der kender en god og behagelig psykolog?

Selv har jeg kun gode ord at sige om, den psykolog jeg selv gik hos. Han holder til i København, så jeg ved ikke om det er relevant for dig. Her hans oplysninger, jeg lige har fundet frem på hans hjemmeside:

Slettet af MODERATOR 

Anmeld Citér

7. januar 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det lyder som om at du har haft en rigtig ubehagelig oplevelse..

Personligt har selv haft en dum oplevelse hos en psykolog en gang og måtte også afbryde et behandlingsforløb før tid. 
Dog skal sådan en omgang ikke slå dig ud af kurs. Det kan måske være en fordel for dig, at spørge rundt i dit netværk om der er nogle, der kender en god og behagelig psykolog?

Selv har jeg kun gode ord at sige om, den psykolog jeg selv gik hos. Han holder til i København, så jeg ved ikke om det er relevant for dig. Her hans oplysninger, jeg lige har fundet frem på hans hjemmeside:

Tråden er halvandet år gammel, og det er ikke en psykolog, der efterspørges. Jeg kan ikke lade være med at undre mig over, at du opretter profil i dag, svarer på et tudsegammelt spørgsmål, ikke læser spørgsmålet igennem OG reklamerer for en bestemt psykolog.

Anmeld Citér

7. januar 2020

Tommelise

Mor og meget mere skriver:

Tråden er halvandet år gammel, og det er ikke en psykolog, der efterspørges. Jeg kan ikke lade være med at undre mig over, at du opretter profil i dag, svarer på et tudsegammelt spørgsmål, ikke læser spørgsmålet igennem OG reklamerer for en bestemt psykolog.

Tænkte præcis det samme.

Anmeld Citér

7. januar 2020

CBbaby

Mor og meget mere skriver:

Jeg havde samme tanke. Det er irrelevant. 

Det er præcis sådan indlæg som ville afgøre, at jeh AlDRIG ville brug ham som psykolog. Eller anbefale ham. 

Men hvis det bare handler om SEO og få psykologen til tops i søgemaskinerne, så kommer der jo noget ud af det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.