Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Elisabeth
Katharina
Alexandra
Benedicte
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ophelia, Olivia, Cassandra, Valeria
Jeg har en gang mødt en pige der hed Anne-Claudine. Det syntes jeg er ret sødt Eller kan godt lide Vilhelmina, Rasmine, Augusta og Claudia.
Cassandra?
Jeg er vild med Alba og Claudia :)
Caroline
Mamamunch skriver: Hej allesammen Håber I kan komme med lidt inspiration Vi har en søn der hedder Cornelius. Han skal snart være storebror. Vi har allerede lagt os nogenlunde fast på et drengenavn, hvis det er en lillebror der kommer ud. Mht. pigenavne er det dog en anden sag, og det er her I kommer ind i billedet. Måske I kan komme på et fint pigenavn der ville passe godt til? Navnet skal kunne udtales på engelsk, da vi rejser en del og har familie og venner i udlandet Hit me med alle jeres forslag
Hej allesammen
Håber I kan komme med lidt inspiration Vi har en søn der hedder Cornelius. Han skal snart være storebror. Vi har allerede lagt os nogenlunde fast på et drengenavn, hvis det er en lillebror der kommer ud. Mht. pigenavne er det dog en anden sag, og det er her I kommer ind i billedet. Måske I kan komme på et fint pigenavn der ville passe godt til?
Navnet skal kunne udtales på engelsk, da vi rejser en del og har familie og venner i udlandet
Hit me med alle jeres forslag
Penelope
Ellie
Vores datter hedder Camille. Det synes jeg er fint til Cornelius. Andre forslag kunne være Augusta, Othilie, Alma, Vega, Alfrida, Alvilde, Asta, Agnethe eller Penelope.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128