Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:
Vores søn skal starte i en store BH med 45 børn efter ha gået hos den bedste dagplejemor 

Nu snakker jeg åben om mine bekymringer om at der skal være så få voksne, at passe vores barn 
Og alle jeg snakker med om giver mig ret 
deres barn ikke får madpakke, de er begyndte at tisse i bukserne igen fordi ingen tager højde for de skal tisse, de sidder med lort i bleen når de bliver hentet 

Bund og grund direkte omsorgssvigt 

Please kom med postive historier 

om opstart og livet i BH som barn
Det må være meget få personer du har talt med.
Vi har haft 2 børn i børnehave og ingen af de ting du nævner kan jeg nikke genkende til.
Vi har været så glade for børnehaven. Personalet har været søde og hjælpsomme. Ja, de har løbet stærkt indimellem, men gør vi alle det nogen gange.
De har været på tur hver uge (institutionen har deres egen bus). De har fået hjemmelavet mad hver dag - både formiddag, frokost og eftermiddag.
De er blevet skiftet når de skulle og har haft pottetræning, og aldrig brokket sig når de skulle af med bleen og måske skifte bukser for 6 gang lige netop den dag.
Jeg håber, at du får ændret indstilling, så det kan være en god oplevelse for både dig og dit barn. Barnet vil helt sikkert kunne mærke, hvis du allerede nu har den holdning.
God fornøjelse 

Anmeld
Citér