Tynen (og andre)..det der svamp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

Tikki

...hvad gjorde du med det?

Malthe har nemlig fået svamp i munden og på hans lille tissemand. Vi har været ved lægen og fået noget at smøre på den lille tap, men hun ville ikke gøre noget ved det i munden. Der skulle vi bare bruge danskvand....men jeg synes ikke det virker og han virker ret træt af det i munden. Hans læber er hævet og tørrer jeg det hvide væk, så bløder det lidt. Han lugter ikke så rart ud af munden heller og spiser stort set ikke noget. Vi skal komme igen på tirsdag, hvis det ikke er væk....men jeg synes det er lidt længe at vente - nogen råd ud over dansk vand...kan man få noget i håndkøb til så små?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Man kan få noget der hedder trøskesaft men jeg ved ikke om det virker. Ved Niels fik vi noget han skulle have i munden også og ved Anne fik jeg det væk med danskvand. Men for at danskvand skal kan tage det skal det helt sikkert tages i opløbet og det lyder slet ikke som om det i har er i opløbet mere, kan slet ikke forstå at du ikke har fået noget at behandle hans mund med. Vil nok ringe og snakke med lægen om det igen.

Joan

Anmeld

15. oktober 2009

Muffinmus

jeg fik creme fra lægen jeg skulle smøre hendes mund med...og det tog det hurtigt altså og husk dine bryster for de er ogaå ltid ramt når munden er det jo

Anmeld

15. oktober 2009

Tynen

Jeg synes virkelig det lyder mærkeligt at hun ikke giver dig en recept på det til munden..
Jeg ville da mene at det var bedst at komme i behandling med det når han er så generet af det..

Jeg fik en recept på Brentan mundhulegel og kunne købe den til hans numse i håndkøb (Også en Brentan)
Den i munden virkede super godt, men den anden synes jeg godt nok ikke er særlig effektiv - Måske du har mere held med det?!

Kan du ikke ringe udenfor telefontid og måske lokke en recept ud af sekretæren  - Ellers ville jeg banke i bordet hos lægen..
Synes sgu det er noget fis..

Anmeld

15. oktober 2009

Tikki

Ja det er også Brentan vi har fået til tisseren...men det er på recept vi har fået det... Ja, det er underligt det med munden, men hun synes ikke det var så slemt - man skal jo ikke give de små for meget, når det ikke er så slemt, som hun sagde. Men ja, det kan da være jeg så skal ringe der op - kan det brentan mundhalløj mon fåes i håndkøb?

Anmeld

15. oktober 2009

Tikki

MariaE skriver:

jeg fik creme fra lægen jeg skulle smøre hendes mund med...og det tog det hurtigt altså og husk dine bryster for de er ogaå ltid ramt når munden er det jo

Det ville være lidt underligt...jeg ammer ikke

Anmeld

15. oktober 2009

Tynen

Jeg kunne overhovedet ikke få noget til munden i håndkøb - Til gengæld fik jeg sådan en grøn tube til nummeren uden probs

Nej, det er da sikkert også rigtigt nok at man ikke skal "overbehandle" når de er så små, men come on..
Det er jo ikke 200 stikpiller du efterspørger, men noget der kunne overståes med få behandlinger..
Synes du skal give det en opringning mere.. Det er da forsøget værd

Anmeld

16. oktober 2009

Tikki

Så fik jeg ringet i dag og lillemanden har fået sådan noget på recept, der smager af appelsin/kakao (ja, jeg smagte lige på det - ). Nu håber jeg det hjælper. Men tak for svar endnu en gang.

Anmeld

18. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Jeanette skriver:

Så fik jeg ringet i dag og lillemanden har fået sådan noget på recept, der smager af appelsin/kakao (ja, jeg smagte lige på det - ). Nu håber jeg det hjælper. Men tak for svar endnu en gang.

Hvaså er det begyndt at hjælpe på det?

Anmeld

18. oktober 2009

Tikki

Halløj

Ja, det er gået pænt stærkt med det - i dag er det faktisk stort set væk det hele. Så han har spist en hel portion havregrød til morgen og 2 skiver rugbrød til frokost i dag ...han har nok lige noget, han skal have indhentet. Godt jeg lige fik svar herinde - ellers havde jeg sikkert stået med dansk vand endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.