Kan vi tillade os det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
6 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2018

Anonym trådstarter

Hjælp! 

Min kæreste og jeg har snakket om at få børn og jeg kan næsten ikke vente, Men jeg er sådan i tvivl omkring vores økonomi.... lidt at gå ud fra:

Min kæreste og jeg har været sammen i 3 år. Vi bor i en fin 3 værelses lejlighed i et Børne kvarter. Vi har bil og har begge fast job, vi er bare ikke så højt lønnet. Jeg er ikke i tvivl om at vi godt kan få det hele til at løbe rundt men det er heller ikke fordi overskuddet bliver imponerende. Men er det ligemeget?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hjælp! 

Min kæreste og jeg har snakket om at få børn og jeg kan næsten ikke vente, Men jeg er sådan i tvivl omkring vores økonomi.... lidt at gå ud fra:

Min kæreste og jeg har været sammen i 3 år. Vi bor i en fin 3 værelses lejlighed i et Børne kvarter. Vi har bil og har begge fast job, vi er bare ikke så højt lønnet. Jeg er ikke i tvivl om at vi godt kan få det hele til at løbe rundt men det er heller ikke fordi overskuddet bliver imponerende. Men er det ligemeget?

Selvfølgelig kan I tillade jer det, I sidder godt og har det godt, hvorfor skulle I ikke må få børn? 

Det behøver ikke koster 30.000 at købe ting til en baby. 

Så hvis I føler jer klar, så gå da i gang under den dyneXD

Anmeld Citér

13. juni 2018

Rockertand

Anonym skriver:

Hjælp! 

Hvis I kan forsørge jer selv og et barn, så er det da fint.

Anmeld Citér

13. juni 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Self ka i det! Vh Stine 

Anmeld Citér

14. juni 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ellers kunne kun højtlønnede mennesker i denne verden få børn.. pjat! Kom i gang  

Anmeld Citér

14. juni 2018

Anonym

Børn koster penge, ja. Men penge er ikke alt. Brugt udstyr og tøj er super fint og man behøver ikke at rejse til Maldiverne hver sommer. 

Kærlighed, nærvær og omsorg er mere betydningsfuldt i mine øjne. 

Anmeld Citér

14. juni 2018

Anonym

Babyer er en overskudsforretning indtil de starter i institution, derefter er det altså heller ikke den store udgift. Kom i sving :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.