Børne fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.991 visninger
21 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juni 2018

Anonym trådstarter

Hej

synes i ikke det er i orden at invitere til børnefødselsdag på en hverdag fra kl 16.00 ish 

give aftensmad og så en lille kage efterfølgende uden klokken bliver 21.00- 22.00?

Jeg må ærlig indrømme jeg er kørte dødtræt i de Marathon børnefødselsdag der starter kl 11-12.00 og slutter kl 18.00 

det er sgu for meget da det er så mange børn i ens omgangskreds på samme tidspunkt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2018

Hck

Profilbillede for Hck

Hej

synes i ikke det er i orden at invitere til børnefødselsdag på en hverdag fra kl 16.00 ish 

give aftensmad og så en lille kage efterfølgende uden klokken bliver 21.00- 22.00?

Jeg må ærlig indrømme jeg er kørte dødtræt i de Marathon børnefødselsdag der starter kl 11-12.00 og slutter kl 18.00 

det er sgu for meget da det er så mange børn i ens omgangskreds på samme tidspunkt 

Kommer an på hvad aldersgruppe det drejer sig om ?

Og om det er med eller uden forældre, jeg kan ikke helt læse mig frem til om det er en børnefødselsdag, hvor barnet inviterer børnehaven/klassekammerater, eller om det er noget i holder får familie og venner ?

Anmeld Citér

10. juni 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hej

Jeg syntes det er fin idé, men jeg ville ikke kunne nå at aflevere mit barn til fødselsdag kl. 16, så kl. 17 ville være bedre

Anmeld Citér

10. juni 2018

Soonmom

Jeg synes det afhænger meget af alder og om det er skoledag bagefter  

Anmeld Citér

10. juni 2018

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Kommer an på hvad aldersgruppe det drejer sig om ?

Og om det er med eller uden forældre, jeg kan ikke helt læse mig frem til om det er en børnefødselsdag, hvor barnet inviterer børnehaven/klassekammerater, eller om det er noget i holder får familie og venner ?

Børnehave er selvfølge kl 11- 12  

jeg tænker familie kl 15-16

Anmeld Citér

10. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej

Sorry barn er 3 år - og selvfølge kage med til BH

jeg snakker om familie - jeg er bare vante til vi skal bruge alle vores lørdage på børnefødselsdag 

Anmeld Citér

10. juni 2018

De3Guldklumper

Her er der altid blevet holdt fødselsdag den dav man havde fødselsdag. Falder det i hverdagene så bliver familien inviteret til kl 16-17 stykker og så er de ude af døren igen ved ca 21 tiden. Alt efter alder har fødselsdagsbarnet været gået i seng men det hele er afsluttet med sang og kagemand. 

Anmeld Citér

10. juni 2018

Soonmom

Altså vi holder normalt fødselsdag for familien, lørdag eller søndag middag/eftermiddag, for at børnene (som jo er dem det handler om) får noget ud af det. Sidst på eftermiddagen og aften ville det være begrænset hvad de ville få ud af det, da de er trætte og skal i seng 

Anmeld Citér

10. juni 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Børnehave er selvfølge kl 11- 12  

jeg tænker familie kl 15-16

Okay, så er jeg med. Det er vel i orden hvis du ved at dem du har i tankerne at invitere, har nået at få fri fra arbejde og hente børn inden kl.15-16 , så de kan nå en fødselsdag hos jer ?

Anmeld Citér

10. juni 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg ville synes det var fint nok, men for os ville det være nødvendigt at der spises forholdsvis tidligt, for at vi kan være hjemme og have puttet færdigt til kl 19. I hverdagene er vi meget lidt fleksible omkring sengetider.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.