Anonym skriver:
Evt. Fjern det "rum" Den ligger i, når du ikke triller og skal bruge det.
Og ro på med indfangning og andre "gode ideer", det er en uskyldig kat der bare har fundet et dejligt sted at være. De er en del af naturen, og skal have lov til at være her. Så må man jo stille sine ting indendørs hvis man synes det er helt forfærdeligt. Den tankegang forstår jeg simpelthen ikk, sorry. At det ikke er okay, ved den ikke. Herregud, den gør det IKKE for at fornærme dig !
Uskyldigt dyr der ikke ved den gør noget galt - ganske rigtigt.
Men nu siger lovgivningen sådan set at katte og dyr generelt skal holdes på egen matrikel. Desuden står der i lovgivningen at man (med våbentilladelse) har liv til at skyde dyret hvis den forvolder skade på andres ting. Og hvis katten så neget som ridser vognen er det faktisk en skade. (Jeg siger ikke katten skal skydes - elsker katte og dyr generelt) men det er nu engang lovgivningen.
Det er ejerens ansvar og det skal overholdes. Nogen har atsma eller katteallergi og ligger katten sig oppe i selve barnevognen kan barnet faktisk lide utrolig meget skade.
Også skal man samtidig huske at ikke alle synes at katte er fantastiske bare fordi man selv synes de er.
Sætter jo heller ikke min tarantel løs i din stue fordi jeg synes den er det smukkeste og dejligste væsen der findes og du måske er rædselsslagen for den.
Anmeld
Citér