Her er det nok også jeg og min datter der er de larmende naboer, det fandt jeg i hvert fald ud af jer i ugens løb, min ene nabo mente!! Min datter på 16 mdr. har et voldsomt temperament, og et nej bliver ikke taget godt imod. Så fik hun ellers sig lige en nedsmeltning fordi jeg ikke måtte vande blomsterne
Jeg mærker meget efter hvornår der er grund til hurtig trøst og hvornår det er fordi det ikke lige går efter hendes hoved. Så jeg fortsætter med at vande - Vi bor i rækkehus - Ind over hækken smider min naboen en bemærkning om, om jeg da ikke kan trøste hende, hun græder HVER DAG, og det er ikke til at holde ud at høre på!!
Jeg blev faktisk lidt chokeret, og skyndte mig ind med min datter. Sendte lige en besked til naboen på den anden side for at høre hvad hendes holdning var til det hele, om jeg skulle gå indendørs hver gang min datter græd. Hun var mere, Nej det genere overhovedet ikke mig, Du skal bare sige til hvis du får brug for en hånd!
Man bliver sku ked af sådan en bemærkning når man i forvejen tvivler sådan på sine evner som mor 
Men ja børn larmer, og det er sku træls også for os som står med dem! 
Anmeld
Citér