Vores datter skal døbes til slutningen af året.
Svigermor har siden graviditeten været forelsket i et navn, som hun mente vores baby skal hedde. Hun har stort set hver gang vi har set hende under graviditeten, kaldet vores (på daværende tidspunkt ufødt) ufødte baby navnet. Hvilket jeg (og kæresten) også synes var mega kikset og upassende..
Vi blev meget hurtige enige om det navn VI ville have vores baby skulle hedde og det er ikke det navn svigermor er forelsket i. Da hun fik navnet afvide, blev hun sådan skuffet og sagde "nåååh..." og at det navn hun havde fundet på jo også er flot.
Nu har hun lige skrevet til mig, at hun har drømt om baby i nat og at hun har drømt at vores baby bliver til noget stort osv. OG at baby gerne vil hedde det navn svigermor er forelsket i, til mellem navn.
Hvilket ikke kommer til at ske.
Vi har fundet på mellem navn og det mellem navn er mit (almindelige) mellem navn som jeg gerne vil have går videre, da jeg er døbt efter min oldemor og farmor.
Jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre faktisk.. synes det er mærkeligt.. Det skal lige siges at svigermor ikke selv hedder dette navn overhoved, hun synes bare det er så flot.
Anmeld
Citér