Legeaftaler i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2018

VAA

Hej alle. Jeg er nysgerrig på hvor ofte jeres børn har legeaftaler? Og hvor gamle er de? Skriver i selv til de andre forældre, eller bliver jeres barn spurgt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2018

AlwaysAno

Min er lige fyldt 4. Han har 2-3 legeaftaler om måneden. Det er blandet, nogengange skriver de andre til os, andre gange er det på min søns initiativ ☺️

Anmeld Citér

5. juni 2018

God-mor

VAA skriver:

Hej alle. Jeg er nysgerrig på hvor ofte jeres børn har legeaftaler? Og hvor gamle er de? Skriver i selv til de andre forældre, eller bliver jeres barn spurgt?

Jeg både selv skriver, men bliver også selv spurgt. Det er 50/50. Min datter på knap 5 har legeaftaler 1 gang ugentligt. Sådan cirka. Nogle gange mere og andre gange færre. 

Anmeld Citér

5. juni 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min på 3 har endnu ikke legeaftsler. Den ældste startede med legeaftaler da han var 5. Før det havde det ingen interesse. Han havde nok i børnehave 

men det sidste år i børnehave havde han legeaftaler 1 gang om måneden. 

Nu går han i skole og har 2-3 gange om måneden. Derudover er der Legegruppe som er en gang om måneden. 

Anmeld Citér

5. juni 2018

Loa

Tror faktisk først vores datter rigtigt fik legeaftaler i 0 klasse. I børnehaven var hun bare ikke helt minded til det....

Nu går hun i 1 klassen og har legeaftaler 2-4 gange om måneden. Hun har Fdf fast hver mandag og så lektier og diverse, så ryger dagene hurtigt.

Anmeld Citér

5. juni 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Begge mine har haft lejeaftaler siden de var 4 år ca. 

Hvor tit og hvor har varieret. Tit kommer der en ven hen, når jeg henter og spørg om de må komme med hjem eller om en af mine må komme med dem hjem.

Så ringer jeg til deres forældre og hør om jeg må tage vennen med hjem, eller om de vil tage min med hjem. Hvis det passer ind i planerne, har de en aftale.

Andre gange planlægger vi legeaftaler i weekenden.

Den store er nu 9 år, og hygger med veninder 2-3 gange om ugen. De er gode til at tage hjem efter skole, endten her eller hos dem. Det er så dejligt, med børn der bare hygger. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.