Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Jeg er på barsel med mit andet barn. Han er lige blevet 2 måneder. Jeg vil gerne af med de ekstra kilo men jeg spiser og spiser
Hovedemåltiderne er sunde og variende men der kan også nemt ryge en hel plade chokolade ned i løbet af dagen
Og jeg er flov over at tænke på hvor mange flødeis jeg har fortæret siden hans fødsel. Det er ren trøste spisning som tiltider tangere tvangsspisning. Jeg falder i når jeg time efter time ammer, forsøger at få den lille til at sove samtidig med at storebror får endnu et hysterisk anfald over noget han ikke må, så trøstespiser jeg. Jeg er klar over hvor usundt det er men jeg bare ikke i stand til at stoppe mig selv...
Hvordan har I andre gjort? Hvad skal der til? Det er ikke kun sukker-ting der ryger ned. Jeg kan også finde på at snackke ost, pålæg, boller, frugt, kaloier jeg ikke har brug for
Jeg havde det på samme måde i starten. Det er sku hårdt at blive mor til to. Det vil jeg gerne indrømme. Det er ikke som ved første barn, hvor man kunne sove, slappe af, dyrke motion osv. osv. osv. når barnet endelig sover.
Det kræver mere, når man har fået en mere. Man er på næsten hele tiden. Og hvis du oveni også ammer, så er der ikke meget overskud.
Dit barn er kun to måneder, så syntes det er helt ok, at du stadig er i en bobbel. Man skal have amningen op og køre, lære sit barn at kende og have en hverdag op og køre.
Jeg syntes, du skal tage den helt med ro og nyde det.
Kiloerne skal nok komme af. 
Og tillykke med titlen som mor til to ✌️
Anmeld
Citér