Hvad er afkos og forældrekompantance forløb? Kommunen mener at mig og min forlovede skal igennem sådan eg forløb pga vi tog vores tvillinger ud aff en vuggestue som vi kunne mærke bare ikke var det rigtige sted! Og må man gerne sige nej tal til sådan et forløb
Helenes svar
Kære du
Et forældrekompetenceforløb kan blandt andet være råd og vejledning fra en familierådgiver, eller støtte i hjemmet fra en familiekonsulent.
Det kan også være et psykologforløb, eller aflastning af i dagligdagen eller i weekenden. Det kan være forældrekurser.
Jeg er ikke helt sikker på, jeg forstår dit andet spørgsmål om, hvad ”afkos” er. Du er hjertelig velkommen til at ringe til mig på min mobil 5373 7179, eller sende mig en sms, eller en e-mail på htr@tvc.dk. Så ringer jeg dig op. Også hvis I har hørt mere fra kommunen, siden du skrev, og det er begyndt at fylde mere, så er det min erfaring, at en god snak kan gøre en verden til forskel.
Solskinshilsner fra
Helene Treschow
Helene har stor erfaring med at rådgive og føre sager om forældremyndighed, børns bopæl og samvær. Helene rådgiver derudover i forbindelse med (overvejelser om) separation og skilsmisse, ægtefællebidrag og bodeling, samt om børnebidrag. Endvidere rådgiver Helene ugifte samlevende og (kommende) ægtepar, blandt andet om samejeoverenskomster, ægtepagter, og testamenter, herunder også børnetestamenter
Se Helenes hjemmeside: TVC Advokatfirma
Anmeld
Citér