Jeg kommer lige med på bølgen med dagpleje-problemer.
Ja, jeg er i tvivl om hvad jeg kan gøre ved det, men mit problem ligger i at min søn slet ikke kommer ud i dagplejen og kun har et lille-bitte rum at lege i. De er kun 3 børn (min søn har dobbeltplads), hvor min søn er den ældste på 18 måneder og den yngste er knapt 7 måneder.
Når min søn skal i børnehave er planen at han skal starte samme sted som hans søster - som er en rigtig lækker naturbørnehave hvor de er ude HVER dag, uanset vejr og så tror jeg at det ville være noget af en omvæltning for ham at gå fra en dagpleje hvor han aldrig er ude til en børnehave hvor det meste af dagen foregår udenfor.
Han har været i gæstedagpleje et sted hvor han fik lov at tumle rundt ude i hendes have og det var så glad og træt dreng jeg fik hjem, som man bare tydeligt kunne se havde NYDT det.
Jeg har ham ude hver dag, når vi er hjemme, men det bliver sjældent til ret meget, da han til den tid er træt og sulten og faktisk ikke gider sandkassen/badebassientet.
Jeg har prøvet at snakke med dagplejeren om det, men hun mener at det er for besværligt med så små børn... Men da min søn var den mindste, på 11 måneder og de 2 andre var ved at være klar til børnehave, var de heller ikke ude.
Anmeld
Citér