Huskøb - su?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2018

Bellabum

ml1320 skriver:

Vores rådighedsbeløb er pt på 14.900,- ved køb af huset vil det være på 17.300,-

Så burde det ikke være et problem Men vil nok blive kommentereret på hvorfor i ikke har afbetalt jeres gæld med så højt et rådighedsbeløb. Husk lige at dit SU-lån ikke tæller rigtigt med i indkomst, og ulogisk at tage SU-lån hvis man har så højt et rådighedsbeløb. Så må man jo have et stort forbrug? det kan måske give jer lidt problemer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2018

ml1320

Bellabum skriver:

Så burde det ikke være et problem Men vil nok blive kommentereret på hvorfor i ikke har afbetalt jeres gæld med så højt et rådighedsbeløb. Husk lige at dit SU-lån ikke tæller rigtigt med i indkomst, og ulogisk at tage SU-lån hvis man har så højt et rådighedsbeløb. Så må man jo have et stort forbrug? det kan måske give jer lidt problemer. 

Jeg havde talt su-lånet med

Anmeld Citér

1. juni 2018

ml1320

Bellabum skriver:

Nu ved folket herinde jo heller ikke hvor længe vi har haft den indtægt som vi har, måske er min kæreste kun lige blevet uddannet? Måske har jeg kun lige fået vikarjobbet og måske skal man lade være med at antage en masse på forhånd om at vi har et højt forbrug... 

Men tusind tak for svar omkring vores muligheder for huskøb - mindre tak for stemplingen :-)

Anmeld Citér

1. juni 2018

Bellabum

ml1320 skriver:

Nu ved folket herinde jo heller ikke hvor længe vi har haft den indtægt som vi har, måske er min kæreste kun lige blevet uddannet? Måske har jeg kun lige fået vikarjobbet og måske skal man lade være med at antage en masse på forhånd om at vi har et højt forbrug... 

Men tusind tak for svar omkring vores muligheder for huskøb - mindre tak for stemplingen :-)

Sagde trods alt bare at det nok ville blive kommenteret hvorfor man vælger at tage Su-lån hvis man har så højt rådighedsbeløb. Kan skam sagtens være fornuftigt og måske billigere end banklånet til boligen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.