Hvordan føler I jer gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er SULTEN!!! Før jeg blev gravid var jeg en af dem der kunne gå til aften uden en krumme i maven uden at blinke - nu får jeg hysteriske anfald og lyst til at smide mig på maven og hamre i gulvet hvis mit blodsukker falder det mindste... Jeg spiser 3-4 STORE portioner mad hver dag hvis jeg kan komme afsted med det - og jeg har indtil videre efter snart 13 uger taget hele 0,5kg på    KOM NU MAVE!!!!

Men emotionel DET er jeg  f****** #¤/(/=(/?)/=(%%&¤ ikke og dem der påstår det er nogle #¤R/(&=/= løgnere

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

baby2010

Jeg ville bare ønske, at jeg ikke havde nogen symptomer i starten, for jeg var bundet til sengen med kvalme i over 1 måned.

Nu svinger det meget, synes jeg. For det meste kan jeg mærke, at jeg er MEGET mere træt og den seneste måned også utrolig sulten - har det lidt som Rosa beskriver det!

Jeg havde en mega emotionel tur her i går, da vi fandt ud af, at det var en dreng - så blev det meget mere virkeligt, at vi skulle have et barn. Jeg var bare "waterworks" hele dagen - fuldstændig ude af kontrol. Det har jeg ikke prøvet før!

Hvis jeg var dig ville jeg bare nyde, at jeg ikke var så besværet endnu, du skal nok få masser af måneder med stor mave - det kommer før du aner det!

Kh Julie

Anmeld

15. oktober 2009

baby2010

Og PS mht. om man "føler" sig gravid - så synes jeg stadig det er meget uvirkeligt, at jeg skal være mor! Jeg tror det er ret godt, at vi har 9 måneder til at vænne os til tanken!

Anmeld

16. oktober 2009

Nymor

Hej igen

JA! Jeg tror, at det er godt, at vi har så længe til at vænne os til tanken ...lige nu synes jeg det er superfiktionsagtigt, at jeg har en lille reje inde i min mave som vokser og vokser og som på et tidspunkt kommer ud og er et lille menneske, der vokser og vokser og får personlighed, sprog, bevidsthed og udvikler sig og ....!

Det er sgu' lidt af et under, altså!

Knus  ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.