Hvordan føler I jer gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.600 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

Nymor

Hej piger

Jeg kom her til morgen til at tænke på, hvordan I føler jer gravide? Altså, det er selvfølgelig åbenlyst for jer, der er så langt henne, at man kan se jeres mave, at I kan mærke barnet osv., men for sådan en "smågravid" som mig kan jeg af og til næsten have lyst til at tage en graviditetstest - bare for en sikkerheds skyld - fordi jeg som sådan ikke FØLER mig gravid.

Jo, mens udebliver selvfølgelig. Jeg har ømme bryster, er trættere end normalt, spiser lidt mere sødt end jeg plejer, er lidt mere "emotional" og har hovedpine, men ellers ... jah, så kan man jo ikke se det eller noget endnu.

Hvordan har I andre det?

Knus fra mig (8+3)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Thildesmor

Jeg har tænkt på det samme, engang imellem kan jeg godt blive helt i tvivl om jeg er gravid eller bare er ved at blive tyk men den bedste tid på dagen er nu om aftenen, så kan man se at maven strutter lidt, og det får mig til at tænke på at jeg er gravid.

Så nu venter jeg bare på at maven vokser sig endnu større så alle andre også kan se det.

Knus mig (11+2)

Anmeld

15. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Nymor skriver:

Hej piger

Jeg kom her til morgen til at tænke på, hvordan I føler jer gravide? Altså, det er selvfølgelig åbenlyst for jer, der er så langt henne, at man kan se jeres mave, at I kan mærke barnet osv., men for sådan en "smågravid" som mig kan jeg af og til næsten have lyst til at tage en graviditetstest - bare for en sikkerheds skyld - fordi jeg som sådan ikke FØLER mig gravid.

Jo, mens udebliver selvfølgelig. Jeg har ømme bryster, er trættere end normalt, spiser lidt mere sødt end jeg plejer, er lidt mere "emotional" og har hovedpine, men ellers ... jah, så kan man jo ikke se det eller noget endnu.

Hvordan har I andre det?

Knus fra mig (8+3)

jeg er træt, mere slik sulten, opkast, daglig kvalme, ømme dutter, ondt i lænden, ondt i min højre balle, nu er min mave også i fuld gang med at vokse og jeg har plukveer, nu er jeg i uge 24, så der bliver sparket på livet løs.

jeg er/ og har aldrig været i tvivl om at jeg var gravid, ingengang et lille minut, ville nu være dejligt hvis jeg måtte prøve det når man nu er så dårlig..

så har jeg en frygtelig angst for at føde for tidligt!

Anmeld

15. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Nymor skriver:

Hej piger

Hvordan har I andre det?

Knus fra mig (8+3)

Det var ellers 6 tegn.

Da jeg var lige så langt henne som dig var de eneste tegn hos mig at jeg var dødtræt og mens udeblev.

Anmeld

15. oktober 2009

Kaufie

Nymor skriver:

Hej piger

Hvordan har I andre det?

Knus fra mig (8+3)

Fuldstændig på samme måde som du - ømme bryster og hovedpine. Og så har jeg ingen trang til sødt (eller kaffe), hvilket gør det endnu sværere at holde trætheden på afstand.

Derfor glæder jeg mig til at skulle til læge på onsdag, så andre end jeg selv kan se der sker noget.

Første gang havde jeg ligamentsmerterne, men de er ikke så tydelige denne gang.

Anmeld

15. oktober 2009

linemus

Jeg kan mærkeligt nok også blive i tvivl, om jeg er gravid, på trods af en stærk kvalme 24-7. Tror jeg har vænnet mig så meget til det

Ellers har jeg større bryster, fuldstændig ændret smagsløg, får kvalme (mere kvalme) af kage og slik, selvom jeg er den største kagespiser, og vil hellere have en godt krydret bøf, er træt og synes hurtigt verden bryder sammen. Og så er jeg øm i maven/underlivet.

Glæder mig til at få en fast rund mave og kunne mærke bettefisen derinde.

Anmeld

15. oktober 2009

Nymor

Hej igen

Rart at høre, at jeg ikke er den eneste. Og ja..6 tegn er vel også værd at tage med. Det er nok mest af alt mig selv, er er pisse utålmodig og gerne vil se maven og mærke Rejen indeni mig. Nåja, og det vil kæresten jo også. Han er i øvrigt begyndt at give mig en blomst hver mandag, hvor en ny graviditetsuge tager sin begyndelse. DEJLIGT  ;o)

Knus  ;o)

Anmeld

15. oktober 2009

Kaufie

Nymor skriver:

Hej igen

Rart at høre, at jeg ikke er den eneste. Og ja..6 tegn er vel også værd at tage med. Det er nok mest af alt mig selv, er er pisse utålmodig og gerne vil se maven og mærke Rejen indeni mig. Nåja, og det vil kæresten jo også. Han er i øvrigt begyndt at give mig en blomst hver mandag, hvor en ny graviditetsuge tager sin begyndelse. DEJLIGT  ;o)

Knus  ;o)

Nårh hvor er han sød - jeg tror ikke min mand aner hvilken uge jeg er i.....

Anmeld

15. oktober 2009

linemus

Kaufie skriver:

Nårh hvor er han sød - jeg tror ikke min mand aner hvilken uge jeg er i.....

Ditto 

Anmeld

15. oktober 2009

Nymor

linemus skriver:

Ditto 

*hihi*

Ja, han er sgu' ret sød. Har skrevet hver graviditetsuges begyndelse ind i sin kalender, så han har helt styr på det  ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.