Kys under sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2018

ønskebørn74

Få dit kick andet steds...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Flomama skriver:

Uha alt den Dirty talk 

Eller er det net  trusserne og bleen vi er ude i? 

Vi er ved at nå der til 

Anmeld

27. maj 2018

Rosa-Sophia

Jeg kysser dem sjældent, ligesom jeg heller ikke gider tale med dem hverken før eller efter

Ej sorry, men er jeg den eneste der synes, at det er som om at både indlægget her og det om den lille bitte penis, lugter af "lad mig lige se om jeg kan få en enlig mor på krogen" ? Eller jeg er paranoid og tolker på ting. 

Anmeld

27. maj 2018

VN

Det må næsten være en joke det her. Alle dine debatter handler om sex, og der kommer (så vidt jeg lige hurtigt skimtede) ikke noget yderligere svar fra dig? Sex er fint at tale om, ja. Men når det kun er det dine debatter omhandler, virker det lidt suspekt. Men okay. Nogen tænder på nøgne kvinder eller mænd, andre tænder på bleer og graviditetstest? 

Anmeld

27. maj 2018

Flomama

Jeg kysser dem sjældent, ligesom jeg heller ikke gider tale med dem hverken før eller efter

Ej sorry, men er jeg den eneste der synes, at det er som om at både indlægget her og det om den lille bitte penis, lugter af "lad mig lige se om jeg kan få en enlig mor på krogen" ? Eller jeg er paranoid og tolker på ting. 

Tænker det samme. 

Lidt derfor jeg prøver jeg at udfordre ham med "hvorfor spørger du". 

For det har lidt undertoner af lummer mand i jogging tøj  og det samme gælder mikro penis mand 

Anmeld

27. maj 2018

Abracadabra

Rosa-Sofia85 skriver:

Jeg er helt enig med dig ang. Hr. Mikropenis! Denne hotman er nok mere én, der gerne vil sætte gang i lidt sexsnak...

Anmeld

27. maj 2018

Rosa-Sophia

Abracadabra skriver:

Jeg er helt enig med dig ang. Hr. Mikropenis! Denne hotman er nok mere én, der gerne vil sætte gang i lidt sexsnak...

Ja det har du ret i i tråden om mikro penis kom der endda en mailadresse op og kæresten var gravid med en anden så hurtigt, at man tænker på om der nogensinde havde været en kæreste til at begynde med.

Og mig, der ellers tog indlægget så seriøst først  

Anmeld

27. maj 2018

moar34

Hvorfor ikke bare ignorere hans indlæg? Så får han intet ud af det, intet opmærksomhed og tråden bliver ikke holdt oppe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.