Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa alle skal der kysses under sex. Jeg tænker ikke på forspil men under selve samleje.
Bruger i tunge kys eller hvordan kysser i.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvorfor spørger du?
Undrer mig bare for du har været her siden 2015. Og du lavet kun indlæg om sex spørgsmål (detaljeret hver gang)
vi kysser indimellem (uden tunge) men ofte er det hed sex vi har, så der plejer vi ikke og gøre det.
Flomama skriver: Undrer mig bare for du har været her siden 2015. Og du lavet kun indlæg om sex spørgsmål (detaljeret hver gang)
Det er da bare en type, der tænder på sex talk online. Måske med særlig fetich for gravid-sex-talk!
Ja altid min kæreste tænder vildt meget på tungekys, så det får ham altid ekstra op i gear kys behøver jo ikke altid være romantiske kys, den slags kys ville ikke passe ind i vores sexliv da det sjældent er sådan noget "føle sex".
Abracadabra skriver: Det er da bare en type, der tænder på sex talk online. Måske med særlig fetich for gravid-sex-talk!
Haha
Ja det tænkte jeg faktisk også, en eller anden sex chat ting, måske som du siger krydret med lidt fetich for gravide eller nybagte mødre
Flomama skriver: Haha Ja det tænkte jeg faktisk også, en eller anden sex chat ting, måske som du siger krydret med lidt fetich for gravide eller nybagte mødre
Og godt krydret med ægløsningstest samtidig
Mangler en smiley der græder af grin over udviklingen i tråden
Hck skriver: Og godt krydret med ægløsningstest samtidig
Uha alt den Dirty talk
Eller er det net trusserne og bleen vi er ude i?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128