Kys under sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.380 visninger
17 svar
24 synes godt om
27. maj 2018

hotman

Hejsa alle skal der kysses under sex. Jeg tænker ikke på forspil men under selve samleje.

Bruger i tunge kys eller hvordan kysser i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2018

Flomama

Hvorfor spørger du? 

Anmeld

27. maj 2018

Flomama

Undrer mig bare for du har været her siden 2015. Og du lavet kun indlæg om sex spørgsmål (detaljeret hver gang) 

Anmeld

27. maj 2018

Perle1

vi kysser indimellem (uden tunge) men ofte er det hed sex vi har, så der plejer vi ikke og gøre det.

Anmeld

27. maj 2018

Abracadabra

Flomama skriver:

Undrer mig bare for du har været her siden 2015. Og du lavet kun indlæg om sex spørgsmål (detaljeret hver gang) 

Det er da bare en type, der tænder på sex talk online. Måske med særlig fetich for gravid-sex-talk! 

Anmeld

27. maj 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja altid min kæreste tænder vildt meget på tungekys, så det får ham altid ekstra op i gear  kys behøver jo ikke altid være romantiske kys, den slags kys ville ikke passe ind i vores sexliv da det sjældent er sådan noget "føle sex".  

Anmeld

27. maj 2018

Flomama

Abracadabra skriver:

Det er da bare en type, der tænder på sex talk online. Måske med særlig fetich for gravid-sex-talk! 

Haha 

Ja det tænkte jeg faktisk også, en eller anden sex chat ting, måske som du siger krydret med lidt fetich for gravide eller nybagte mødre 

Anmeld

27. maj 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Flomama skriver:

Haha 

Ja det tænkte jeg faktisk også, en eller anden sex chat ting, måske som du siger krydret med lidt fetich for gravide eller nybagte mødre 

Og godt krydret med ægløsningstest samtidig 

Anmeld

27. maj 2018

Camellia

Mangler en smiley der græder af grin over udviklingen i tråden   

Anmeld

27. maj 2018

Flomama

Hck skriver:

Og godt krydret med ægløsningstest samtidig 

Uha alt den Dirty talk 

Eller er det net  trusserne og bleen vi er ude i? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.