Kan alle bære gråt (farver) hår synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2018

Anonym

Nej. Folk ser virkelig gamle ud når de farver de gråt. 

Gråt hår er jo kun noget du får med alderen, altså der er jo ikke nogen der født gråhåret. 

Så hver gang jeg ser unge med gråt hår, tænker jeg det er synd for dem at de allerede er så grå. 

De lidt ældre (30-40) år med gråt hår bliver 10-15 år ældre at se på med sådan en sølv manke. 

Så nej jeg syntes ikke det er pænt. 

Når alt dette så et sagt så elsker jeg natur grå. Og der findes intet frækkere end en mand med salt og peber hår! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Kan sgu godt være jeg har passeret chancen for det kunstige grå look

Kunne bare være fedt at prøve, men kan godt se det nok er mere omstændigt end bare lige....

Jeg kan godt forstå du gerne vil prøve, men spørg evt din frisør. Hvis du har en god én af slagsen, er de rigtigt gode til at være ærlige om hvilke farver og frisurer man kan bære, og hvilket vedligehold det ville kræve. 

Alternativt kan du bryde processen lidt op, og starte med at gå nogle tonehøjder ned, så du ikke skal gå "hele vejen" farvemæssigt, på en gang. 

PS: Fra én der ELSKER smarte frisurer og friske farver, men VED at hun er skod til at få det fønnet osv efter alle kunstens regler, i en travl hverdag. #morknoldftw

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.