Kan alle bære gråt (farver) hår synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.419 visninger
11 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. maj 2018

Anonym trådstarter

Ja nu har jeg skrevet som ano, så kan vel dårligt proppe et billede af mig selv ind  

Men synes i om gråt hår, og kan alle bære det? 

Har selv rødbrunt hår. 

Er faldet for en frisure og faktisk også farven....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ja nu har jeg skrevet som ano, så kan vel dårligt proppe et billede af mig selv ind  

Har selv rødbrunt hår. 

Jeg synes ikke at det klæder alle. Ved kvinder oppe i årerne, er det naturligt og det synes jeg godt kan være pænt til rigtig mange. Men når yngre kvinder i 20erne får deres hår farvet gråt, synes jeg ikke at det er særlig pænt. Til nogle er det selvfølgelig, men langt fra alle. 

Anmeld Citér

26. maj 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Som med de fleste ting, vil der jo altid være nogen, som det bare ik klær.

Personlig holdte jeg op med at farve mit hår for ca 2 1/2 år siden, fordi det simpelt begyndte at blive for bøvlet, pga alle de naturlige grå hår. 

Min søster er frisør, og hun sagde på det tidspunkt at jeg nok var 60 procent gråhåret. 

Så nu er mit hår mere eller mindre grå, og folk lægger faktisk slet ik mærke til det mere. 

Jeg syntes det der med at farve sit hår grå, ka være mega fed, men jeg opdagede at det bare krævede mere veligeholdeldes, end jeg gad at ligge i det, og valgte derfor bare at la mit naturlig grå, få frit spil vh Stine 

Anmeld Citér

26. maj 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Har selv rødbrunt hår. 

Jeg er ikke vild med det til unge og yngre - jeg kan ikke abstrahere fra, at grå hår kan man tids nok få. Jeg er 47 og har endnu ikke haft “fornøjelsen” af et gråt hår, men de kommer jo til alle en dag. 

Anmeld Citér

26. maj 2018

PernilleogLouis

Jeg har det selv og synes selvfølgelig det ser mega godt ud - har aldrig set nogen hvor jeg synes det var grimt så ja jeg syns det klær alle

Anmeld Citér

27. maj 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Mor og meget mere skriver:

Jeg er ikke vild med det til unge og yngre - jeg kan ikke abstrahere fra, at grå hår kan man tids nok få. Jeg er 47 og har endnu ikke haft “fornøjelsen” af et gråt hår, men de kommer jo til alle en dag. 

Hvor er du heldig i en alder af 18 begyndte mine hvide(/grå) hår at dukke op. Og det er blandt de andre meget mørkebrune hår

Anmeld Citér

27. maj 2018

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Jeg har det selv og synes selvfølgelig det ser mega godt ud - har aldrig set nogen hvor jeg synes det var grimt så ja jeg syns det klær alle

Cool.

Har egentlig mest set meget unge piger med det og derfor ikke været så vild med det, men har efterhånden set flere “modne” (30-40 årige) med det, hvor jeg faktisk synes det var ret fint. 

Men spørgsmålet er om jeg orker en helt omgang fra brun til blond og efterfølgende grå..

Anmeld Citér

27. maj 2018

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Cool.

Har egentlig mest set meget unge piger med det og derfor ikke været så vild med det, men har efterhånden set flere “modne” (30-40 årige) med det, hvor jeg faktisk synes det var ret fint. 

Men spørgsmålet er om jeg orker en helt omgang fra brun til blond og efterfølgende grå..

Nu var jeg blond inden jeg fik det grå så det var en del nemmere. Det er i hvert fald en hård omgang for dit hår når du er mørk nu. Også skal du nok være sikker på din frisør har helt styr på hvad hun laver - har et par veninder som også har været mørkhårede og ville være grå - de stoppede i processsen - det tog for lang tid og blev nok ikke lige som de havde forventet

Anmeld Citér

28. maj 2018

Anonym

Jeg synes der er mange det ikke klæder. Især når man som dig skal fra mørk - til lys - til grå. Det kan blive frygteligt mat og kræver meget vedligehold, så det kommer også an på om man er typen der går til frisør så jævnligt og er god til at pleje det selv. 

P.t. har jeg en kollega der lige er fyldt 30, men siden hun er gået fra at være blond til at være grå, synes jeg faktisk mere at hun ligner en 40årig med gode gener, end en på 30..  

Anmeld Citér

28. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes der er mange det ikke klæder. Især når man som dig skal fra mørk - til lys - til grå. Det kan blive frygteligt mat og kræver meget vedligehold, så det kommer også an på om man er typen der går til frisør så jævnligt og er god til at pleje det selv. 

P.t. har jeg en kollega der lige er fyldt 30, men siden hun er gået fra at være blond til at være grå, synes jeg faktisk mere at hun ligner en 40årig med gode gener, end en på 30..  

Kan sgu godt være jeg har passeret chancen for det kunstige grå look

Kunne bare være fedt at prøve, men kan godt se det nok er mere omstændigt end bare lige....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.