Nu har jeg selv ADHD, og ved fra da jeg var barn var det utrolig svært at takle. Jeg er sikker på, at han har kæmpe store følelser indeni og mange gange er de her følelser nemmest at få ud, ved at være udad reagerende. I mit tilfælde, i takt med at jeg blev et større barn, så var jeg under medicineret. Jeg kastede med ting, var ødelæggende mentalt overfor andre og kunne ikke opbygge venskaber i SFO. Jeg var et meget frustereret barn, og følte et dyb tomhed som ikke blev forstået, så jeg blev meget vred - for det virkede. Jeg husker at jeg var meget trykket af det hele, men jeg fik ikke dårlig samvittighed over mine handlinger - og jeg blev mere og mere impulsiv. Jeg ville bestemme alt! Ville jeg ikke i seng, så kunne jeg sågar finde på at ødelægge selve sengen. Jeg vidste ikke hvordan jeg skulle takle alle de følelser indeni. Efter lang tid kom jeg i behandling igen, og fik reguleret min medicin - det virkede! Jeg husker en ro i maven. Sov bedre, forstod bedre og kunne fokusere bedre på andet end min vrede. Siden da, så blev jeg teenager og voksen med reguleret medicin, og har aldrig haft de store problemer siden. Fik mig en lang uddannelse og et godt job, det havde jeg aldrig kunne hvis jeg ikke blev medicineret korrekt.
Det er alfaomega at kontrollere medicinen, hvilket tit bliver glemt af læger til ADHD børn.
Det var min historie, og jeg er sikker på at der gemmer sig en skræmt lille dreng under alle handlingerne. Jeg forstår bestemt dine følelser, men jeg fornemmer også en enorm kærlighed og viljestyrke hos dig - så hold ud. Få styr på medicinen og fat mod, så kan det blive meget bedre. Ingen ADHD tilfælde er helt ens, og især hos børn er følelserne i det svære at takle.
Kæmpe kram 

Anmeld
Citér