Fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2009

bagger26

Min fødsel tog 6 timer fra start til slut, presseveer er lidt usikkert, fordi jeg fik pressetrang før end jeg måtte presse. men fra jeg fik lov og til han var ude 20 min.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

ønskebørn74

Dutte84 skriver:

Jeg synes også selv jeg klarede det flot.. Jordmødrene sagde hele tiden, de havde godt nok aldrig været med til så stille en fødsel som min var...

Er du ikke blevet gravid? Eller

Nej ikke endnu... Vi skal jo have hjælp til det...

Knus Lene

Anmeld

15. oktober 2009

Tina2

Med Filuca startede veerne kl. 2 om natten og hun er født kl. 13.11. 2 timers presseveer! Hun var stjernekigger....

Med Milas startede veerne så småt til midnat, men var meget i tvivl pga snydeveer i 2 uger inden.... Så var først sikker kl. 4 da jeg kom ind på fødegangen og han er født kl. 5.33 i vand og med 4 presseveer (8 min)

Anmeld

15. oktober 2009

N&J

Min tog ialt 6½ time fra vandet gik/første ve til hun var ude og så var hun ikke roteret ordentligt ned, så der gik meget tid med presseveer, tror en 4 timers tid..

Anmeld

15. oktober 2009

stine_olesen

Jeg hav veer i 14 timer og presse veer i 1 time, synes det er vildt så mange der kun har presse veer i 15-20 min bare det havde været mig, synes godt nok det var hårdt at presse i 1 time, var total mørbanket til sidst venter stadig på at kunne få sovet igennem siden grin og nu er det 9 mdr siden ej pjat den lille sover igennem om natten men står tidlig på så kan ikke komme til at sove længe øv

Anmeld

16. oktober 2009

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

Nej ikke endnu... Vi skal jo have hjælp til det...

Knus Lene

Okey... Håber da snart du bliver gravid...

Anmeld

16. oktober 2009

wamse

Lærke´s var fra kl. 19.00 (nyhederne startede da vandet gik, eller omvendt) Men jeg havde ikke skyggen af en ve, før 00.30, og hun er født 03.14. Michael´s fødsel startede også med vandet gik, kl 05.00, ingen veer før kl. 10.00 og han blev født 12.31. Kaspers var lidt noget mærkelig noget, for de var uenige i om vandet var gået eller ej, så det giver mig ikke rigtig nogen idé om hvor tid hans fødsel varede. For var det ikke gået, den dag jeg mener, så varede fødslen kun 8 tímer, men gik det hvor jeg mener, så varede fødslen 4 døgn, med sivende fostervand.

Anmeld

16. oktober 2009

Lullaby

Tja med Izabella varede det 18 timer (fra de første veer startede) og de sidste 13 min var presseveer. Med Yazmin havde jeg veer i 10½ time ( de startede da jeg stod i Netto kl 9 om morgenen) og de sidste 8 min var presseveer

Anmeld

16. oktober 2009

Kaufie

Der gik 4½ time fra første ve til William var ude, heraf 5 min presseveer. Hoved og krop ude i samme pres.

Anmeld

16. oktober 2009

ønskebørn74

Dutte84 skriver:

Okey... Håber da snart du bliver gravid...

Jeg har været gravid og fået sa 3 gange.. Jeg siger dig, det holder jeg ikke til igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.