Fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

CarinaSB

Fra jeg fik den første ve til jeg havde født 3½ døgn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

Min gud!!!! Håber ikke min bliver således.... Sejt gået Dutte

Kan sige dig så meget, det er modbydeligt - og total hårdt.. Håber slet ikke det sker for dig.. Jeg  var ved at opgive mange gange...

Anmeld

14. oktober 2009

ønskebørn74

Dutte84 skriver:

Kan sige dig så meget, det er modbydeligt - og total hårdt.. Håber slet ikke det sker for dig.. Jeg  var ved at opgive mange gange...

Tager det hele med oprejst pande... Bare jeg snart må få en guldklump!!! En til af mine veninder er lige blevet gravid...MED NR. 4... VI STARTEDE FØR DEM..... Tænker der jo er en epidural....

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

Tager det hele med oprejst pande... Bare jeg snart må få en guldklump!!! En til af mine veninder er lige blevet gravid...MED NR. 4... VI STARTEDE FØR DEM..... Tænker der jo er en epidural....

Jeg synes også selv jeg klarede det flot.. Jordmødrene sagde hele tiden, de havde godt nok aldrig været med til så stille en fødsel som min var...

Er du ikke blevet gravid? Eller

Anmeld

14. oktober 2009

starsofheaven

hmm.. min varede 3 døgn og selv fødslen varede 10 timer og heraf presseveer i 22 min... hold kæææææfffft det gjord nas de 3 døgn men det er det hele værd og gør det gerne igen!

Anmeld

15. oktober 2009

Nanna1985

Min første fødsel fra start til slut varede i 2 døgn. Det hele endte desværre i et aks, da hun sad MEGA skævt og var for stor til jeg kunne få hende ud..

Med nr. 2 varede det fra start til slut 23 & 25 minutter.. Den aktive del, hvor veerne var MEGA slemme var 5 & 40 minutter.. Havde presse veer i 1 time

Anmeld

15. oktober 2009

Lise

Præcis otte timer fra vandet gik, og de onde veer startede til han kom ud. Pressede i 1½ time - pheew, det var hårdt!  Men ellers helt fin længde fødsel.

Anmeld

15. oktober 2009

lassemor07

Der gik 4 timer fra første ve til Lasse var ude

JM renget med vis han have stået lige så have jeg født på den halve tid

Anmeld

15. oktober 2009

DortheSimonsen

jannilaursen skriver:

Hej piger..

Hvor længe varede jerees fødsler ? ..

-
Min varede 24 timer 44 min..

og de 14 min af dem var presse veer ..

Min varede 19 timer og 9 min. Hvoraf 14min. var presseveer

Anmeld

15. oktober 2009

Mist

barn nr. 1 ... fra vandet gik og til hun lå på maven af mig 14 ½ time, men alt i alt fra første ve 27 ½ time. AV..

Barn nr. 2.. kl 9.20 blev der prikket hul på vandet, 17.07 lå hun på maven af mig. samme dag.

Barn nr. 3. ja der må i vente 9 uger med at høre.. Hun er stadig i maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.