Snakkesaglig pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
5 svar
6 synes godt om
25. maj 2018

ChesireKitty

Uha, ja. Det lyder nok lidt som en luksus at (kunne) brokke sig over, men min datter på snart 4 snakker simplethen hele tiden. Altså, fra hun står op om morgenen til hun bliver afleveret i børnehaven går der 1,5 time og bare på den smule tid, når jeg at blive helt ør i hovedet over hendes snakken.

Min mor har godt nok altid sagt at fra det øjeblik jeg lærte at snakke, så holdt jeg aldrig min kæft, men jeg har altid troet at hun bare overdrev, men nu hvor min pige efterhånden har snakket uafbrudt (udover søvn) i 3 år, tror jeg måske at hun mente det.

Hun har så travlt når hun snakker at hun ofte fumler med ordene og hun har svært ved at fokusere på hvad andre siger til hende, fordi hun har så meget at sige selv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2018

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Lyder som min pige på snart 4. 

Hun snakker og snakker.. Og oftest bare for at snakke .. om ting der skete for et år siden. Og ting hvor man tænker "hvor fanden kom det fra ?" 

Anmeld Citér

25. maj 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vores den første har altid været en "stille" eftertænksom pige, der "kun" snakker, hvis der er noget vigtigt at sige.

Vores nr 2 snakker konstant, synger osv. Der er seriøst aldrig et min fred. Blir nogle gange helt rundtosset Vh Stine 

Anmeld Citér

25. maj 2018

Puust

Sådan er min på seks også. Fra hun lærte at pludre og still going strong. Hun snakker hele tiden, og hvis ikke synger hun eller våser.

man bliver nemlig helt træt i hovedet. Ved ikke om det nogen sinde stopper 

Anmeld Citér

25. maj 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg kan kun istemme koret og sige vores 3-årige er lige sådan. Der bliver snakket mere eller mindre konstant i samtlige vågne timer. Og man bliver nemlig helt skør i hovedet af det nogle dage.

Men der er sgu nok ikke så meget at gøre ved det end at håbe på de finder noget de bliver så opslugt af at de glemmer at snakke for en stund.

Anmeld Citér

25. maj 2018

Loa

Jeg kan lige så godt sige det...

Det stopper ikke... Min pige på knap 8 snakker KONSTANT!

Jeg ved at det lyder pisse strengt, men jeg må simpelthen en gang i mellem sige at nu skal hun simpelthen stoppe med at snakke hele tiden, for det ender med at folk ikke hører efter hvad hun siger, fordi hun snakker konstant.

Jeg ved ikke om man på nogen pæn og pædagogisk måde kan få dem til at snakke mindre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.