Skifte sovende baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2018

Anonym

Det var heldigvis kun den første måneds tid det kunne ske at min datter sked i søvne. Hun vågnede ikke nødvendigvis af at blive skiftet. Kunne ikke drømme om at lade hende ligge i sin afføring. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2018

AlwaysAno

Jeg kunne aldrig drømme om at lade mine børn ligge med lort i bleen! Aldrig!

synes faktisk det grænser til omsorgssvigt hvis man lader dem ligge med en lorteble fordi man ikke vil risikere at vække dem. 

Anmeld Citér

23. maj 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ingen af delene. Skiftede så vidt muligt uden at vække baby. 

Anmeld Citér

23. maj 2018

Christabelle

Har altid bare skiftet min datter i søvne. Kan ikke huske hun er vågnet, ellers er hun i hvert fald faldet i søvn hurtigt igen

Anmeld Citér

23. maj 2018

Rosa-Sophia

Jeg kan oprigtigt ikke huske det. Men han bliver også snart otte år. 

Måske det er noget man glemmer ligesom brystbetændelse og fødsels smerter?

Skulle jeg gøre noget i dag, ville jeg nok skifte baby, hvis jeg hørte/lugtede en lorteble også selv om den sov. 

Anmeld Citér

23. maj 2018

HvidSne

Min datter er altid vågnet, når hun har lavet afføring. Ellers ville jeg have skiftet hende med det samme, også selvom jeg risikerede at vække hende. 

Anmeld Citér

22. november 2018

MorNana

Skifter også ved lort, ellers får de nemt rød numse er min erfaring.

Anmeld Citér

23. november 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg skifter altid en lorteble med det samme. En rød mås er ikke sjov for baby. Men tisbleer behøver du ikke at skifte om natten. Det sker der ikke noget ved 

Anmeld Citér

23. november 2018

Mort3

Stemt blankt. Jeg har skiftet mine tre mens de sov, nogle gange vågnede de kortvarig op, men for det meste sov de igennem det. Skiftede dem i liften, vuggen eller hvor de nu lige lå��

Anmeld Citér

23. november 2018

A38

Jeg skifter altid ved afføring. Tissebleer vurderer jeg fra gang til gang, oftest skal de skiftes en enkelt gang midt på natten. Min datter vågner ved skift om natten, til trods for at lyset er slukket og jeg ikke siger et kvæk, det er lidt træls, men hun får ikke lov at ligge med afføring i bleen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.