Mortilah skriver:
I din situation ville jeg beholde den lille hjemme. Der er jo søskende. Jeg har beholdt vores den yngste hjemme frem til bh start. Jeg har endnu ikke fortrudt et sekund. Hun er utrolig godt med, sprogligt, motorisk og på samtlige andre punkter langt forud. Vi har rigelig i legen med de større søskende:-) legestue har vi ikke tid til ret tit. Har heller ingen venner med børn. Alligevel bekymrer jeg mig ikke det mindste om hun vil kunne passe ind i en børnehave senere. Hun har masser af super voksenkontakt hver dag og nyder at deltage i alt det vi som familie laver.
Jeg gør det samme m vores den nuværende yngste, og fortsætter med nr 5. Den ældste bliver 18, og den eneste der gik i vuggestue. Han var altid syg og trivedes bare ikke. Han havde ikke et kæmpe behov for at være sammen m andre børn, og blev egentlig overstimuleret og søgte roen og den hjemlige ro og tryghed.
Resten har været hjemme til børnehavestart. Der har aldrig været problemer på nogen måde, og de er langt fremme allesammen. Jeg arbejder aftenvagter, så der tager far over, og vi har derfor denne dejlige mulighed, som jeg elsker. Værdsætter det også hver morgen, vi ikke er stressede og skal ud af døren. Gør vi alle. Hvis jeg kunne mærke det ikke passede, til mine børns behov, ville jeg ændre det.
den yngste leger med jævnaldrende familie, er på legeplads e, til gymnastik og svømning. Men ellers ikke det vilde endnu. Hun er 2 år og 3 mdr.
Anmeld
Citér