Ja som overskriften siger, så har vi gentagende gange siden vores datter på fire år startede i børnehaven, haft den samme samtale on at hun endnu engang har haft kløerne fremme.
Jeg bliver simpelthen så ked af det. Føler mig så magtesløs. Igår har hun åbenbart revet to andre så voldsomt at børnenes mor blev meget svært utilfreds (forståligt). Fik det dog først af vide idag ved afhentning.
Vores datter har altid haft meget temperament, men det over et år siden nu hun sidst har revet nogle Derhjemme, og generelt er hun faktisk rigtig sød når hun er hjemme. Men det er som hun hun foradre sig negativt når hun er i børnehave...
Hvad kan vi gøre for det stopper ? Hun er ellers rigtig glad for sin børnehave og vil gerne afsted om morgenen.
Puha føler mig som den dårligste mor i verden når min datter gør sådan noget ved andres børn. Pædagoger siger det igår var helt umotiveret og ret voldsomt. 
Kære baby hjælp mig, hvad kan jeg gøre for at ændre hendes dårlige adfærd i børnehaven. Vi har virkelig prøvet at snakke med hende om det, men lader ikke til at have effekt.
Man tør jo næsten ikke sende hende afsted mere.
Anmeld
Citér