Update fra os, med billede.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
5 svar
8 synes godt om
17. maj 2018

ønskebørn74

Det har været et halvt år med mange udfordringer. Vores Magnus er diagnosticeret med Cerebral Parese i primært højre side. Niklas særlig sensitiv i svær grad. Begge børn er nu visiteret til special tilbud. Jeg er gået på deltid, så børnene kan have korte dage. Hvilket vi kan mærke er den rigtige beslutning. Så vi er spændte, men også bekymrede for vores dejlige drenge. Jeg gennemgår stor sorg over deres alt for tidlige fødsel og de udfordringer det har givet dem. Men seje er de og jeg er stolt af mine store drenge.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nurh hvor ser de skønne ud!!

Dejligt at du har ku gå ned i tid og godt at der er fundet nogle løsninger, som forhåbenlig kommer til at fungere rigtig godt!

Den dårlige samvitighed vil blive mindre (har selv født for tideligt) Det er aldrig din skyld og du har gjort det bedste for dine børn! Vh Stine 

Anmeld Citér

17. maj 2018

serinasmor

Ej hvor er de blevet store 

Jeg håber, drengene finder sig bedre til rette i specialtilbud 
Og det lyder til at være en god beslutning at mor går på deltid. Så er der mere overskud i en presset hverdag til at rumme de udfordringer hverdagen bringer. 

Anmeld Citér

17. maj 2018

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hold da op - de er blevet store og dejlige, at se på

Det skal blive rigtig godt for dem og dejligt, at du har muligthed for, at gå på deltid.

Anmeld Citér

18. maj 2018

ønskebørn74

MoarHvidovre skriver:

Hold da op - de er blevet store og dejlige, at se på

Det skal blive rigtig godt for dem og dejligt, at du har muligthed for, at gå på deltid.

Tak, er sikker på det bliver godt, men er bekymret for overgangen. Og ja de er MEGET STORE.. de små prutter er blevet så store at de med 4,5 år bruger str 116/122 i tøj.. 

Anmeld Citér

18. maj 2018

Kay

Hvor er det dejlig at se en update 

Jeg har jo fulgt med siden i kæmpede for at få de små bøller  selvom det ikke er gået som i har håbet så er det godt nok nogle lækre drenge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.