Hjælp, fødsel på vej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2018

Miti's mama

Anonym skriver:

Lå 2 timer igen i nat.. Var det 5 nætter i træk din krop snød dig? 

Nej, det var ikke i træk. Havde 2 i træk, ellers var det fordelt over 3 uger. Har du snakket med din jordemoder? Det kan være hun kan hjælpe det lidt på vej - jeg ved selvfølgelig ikke om hun vil før du når de 38 uger.

Jeg ved godt der er træls, men husk at jo flere falske starter, jo større chance for en hurtig fødsel... så noget gør de da.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2018

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Nej, det var ikke i træk. Havde 2 i træk, ellers var det fordelt over 3 uger. Har du snakket med din jordemoder? Det kan være hun kan hjælpe det lidt på vej - jeg ved selvfølgelig ikke om hun vil før du når de 38 uger.

Jeg ved godt der er træls, men husk at jo flere falske starter, jo større chance for en hurtig fødsel... så noget gør de da.

Jeg var forbi fg imorges jeg er også påbegyndt 38 uge ��. Mine hinder er bløde så de kan ikke løsnes mere, har meget lidt livmoderhals tilbage og er 2 fingre åben.. Og nu har jeg lidt veer igen... Kryds fingre for mig 

Anmeld Citér

16. maj 2018

Miti's mama

Anonym skriver:

Jeg var forbi fg imorges jeg er også påbegyndt 38 uge ��. Mine hinder er bløde så de kan ikke løsnes mere, har meget lidt livmoderhals tilbage og er 2 fingre åben.. Og nu har jeg lidt veer igen... Kryds fingre for mig 

Uh! Så sker det snart 

Anmeld Citér

16. maj 2018

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Uh! Så sker det snart 

Og så gik de sørme i stå 

Anmeld Citér

23. maj 2018

Fitmommyherning

Er der sket mere?

Anmeld Citér

23. maj 2018

Anonym trådstarter

Fitmommyherning skriver:

Er der sket mere?

Nej...  jeg har haft endnu en nat i helvede for nogle dage siden hvor jeg tog på fødegangen mens det stod på. Der var nogle kraftige veer men ikke nok til at være i aktiv fødsel. Den jm der tog mod mig,  mærkede på mig og mente nu der både var noget livmoderhals tilbage og jeg så kun var 1 finger åben 

Godt de er enige i deres vurderinger 

Jeg blev sendt hjem igen og fik noget beroligende at sove på fordi min krop er enormt stresset uden så meget søvn. 

Nu er alt så nærmest gået helt i stå.... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.